دانلود Pix it – Icon Pack 1.0.2 – مجموعه آیکون های مدرن برای اندروید

دانلود Pix it - Icon Pack 1.0.2 - مجموعه آیکون های مدرن برای اندروید

 

دانلود Pix it – Icon Pack برای اندروید

| مجموعه آیکون های مدرن برای اندروید |

 

Pix it – Icon Pack 1.0.2 نام مجموعه ای جدید از آیکون های اندروید است که این بار تصمیم گرفته ایم در قسمت آیکون پک های وب سایت یاس دانلود ، در خدمت شما کاربران سیستم عامل اندروید قرار دهیم. مجموعه آیکون زیبای Pix it – Icon Pack ، حاصل ترکیب طراحی های فوق العاده زیبای متریال و پیکسل است ، اگر شما نیز دوست دارید که محیط اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود را با تغییر و تحولی جذاب و بسیار زیبا همراه کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از آیکون های وب سایت یاس دانلود را از دست ندهید !

آیکون پک هایی که در اختیار شما کاربران قرار می دهیم ، طراحی کاملا جدیدی از آیکون های پیش فرض و اپلیکیشن های شما را در کنار هم قرار داده تا بتوانید از ظاهر جدید و زیبای آیکون های هوم اسکرین خود لذت ببرید. این مجموعه آیکون ، تعداد 4500 آیکون با کیفیت HD را در نمای دایره ای شکل و رنگارنگ در خود جای داده است تا به واسطه آن ، محیط سیستم عامل اندروید در گوشی یا تبلت خود را دگرگون کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pix it – Icon Pack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pix it – Icon Pack :

– دارا بودن تعداد 4500 آیکون با کیفیت HD

– بیش از 950 آیکون رنگارنگ و زیبا

– طراحی زیبای آیکون های پیش فرض و اپلیکیشن های گوگل پلی

– دارا بودن والپیپرهای زیبا در فضای ابری

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

pix-it-icon-pack1 pix-it-icon-pack2 pix-it-icon-pack3 pix-it-icon-pack4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR