دانلود CPU-X Pro 2.0 – نمایش اطلاعات دقیق از گوشی اندروید

دانلود CPU-X Pro 2.0 - نمایش اطلاعات دقیق از گوشی اندروید

 

دانلود CPU-X Pro برای اندروید

| نرم افزار نمایش اطلاعات دقیق از گوشی اندروید |

 

CPU-X Pro 2.0 نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای ، در زمینه نمایش اطلاعاتی مفید و کاربردی ، از گوشی و تبلت اندرویدی شماست. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست ، شما با نسخه ای حرفه ای و پولی از نرم افزار CPU-X طرف هستید که اطلاعاتی مفید را از سخت افزار و نرم افزار دستگاه های اندرویدی ، در اختیار شما قرار می دهد. شرکت های مختلف تولید کننده تلفن همراه ، در هنگام معرفی محصولات جدیدشان ، اطلاعات مختصری را اعلام می کنند ، اگر شما هم به تازگی یک گوشی یا تبلت اندرویدی خریداری کرده و قصد دارید اطلاعاتی کاملا دقیق را از پردازنده ، معماری ساخت ، GPU ، رم و … کسب کنید ، پیشنهاد می کنیم نسخه فاقد تبلیغات CPU-X را از دست ندهید.

سی پی یو ایکس ، به طور کلی قادر است اطلاعاتی کامل و دقیق را از CPU ، مدل دستگاه و نمایش مشخصات آن (دوربین ، رزولوشن نمایشگر و...) ، نمایش مشخصات نرم افزاری ، وضعیت باطری ، سنسورهای به کار رفته و … به شما نمایش دهد. اگر شما نیز دوست دارید که تمامی اطلاعات دستگاه اندرویدی خود را در قالب یک اپلیکیشن جامع مشاهده کنید ، پیشنهاد می کنیم CPU-X را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار CPU-X Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CPU-X Pro :

– بررسی مشخصات CPU (معماری، هسته ، پردازنده، پردازنده گرافیکی، RAM)

بررسی اطلاعات دستگاه (مدل، نوع لاجیک برد، برند، وضوح صفحه نمایش، دوربین، نوع شبکه، و…)

– بررسی اطلاعات نرم افزاری (نسخه آندروید، شماره API، کرنل، شماره ساخت، بررسی وضعیت روت و …)

– بررسی وضعیت باطری (تکنولوژی ساخت، درصد باقی مانده و…)

– بررسی سنسورها (شتاب سنج، فشار سنج، قطب نما، میدان مغناطیسی، فشار، وزن و…)

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

cpu-x-pro1 cpu-x-pro2 cpu-x-pro3 cpu-x-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR