دانلود KeyLock 1.4.2 Final + Portable – قفل کردن کامپیوتر با فلش مموری

دانلود KeyLock 1.4.2 Final + Portable - قفل کردن کامپیوتر با فلش مموری

 

دانلود KeyLock

| نرم افزار قفل کردن کامپیوتر با فلش مموری |

 

KeyLock 1.4.2 Final + Portable نام نرم افزاری جهت قفل کردن کامپیوتر ، با استفاده از فلش مموری است. امروزه روش های متعددی برای قفل کردن کامپیوتر وجود دارد ، یکی از معمول ترین روش های ورود امنیتی به سیستم عامل ویندوز ، استفاده از رمزهای عبور پیش فرض در کنترل پنل سیستم عامل ویندوز است. در چنین حالتی ، هر کاربری با دانستن رمز عبور تعین شده توسط شما ، قادر خواهد بود به کامپیوتر و تمامی اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، شما را با یک قفل سخت افزاری آشنا می کنیم که هیچ کاربری جز خودتان نتواند سیستم را قفل گشایی کند ! نرم افزار فوق العاده قدرتمند KeyLock ، سیستم شما را با فلش مموری تان قفل می کند تا بدون ورود این حافظه به پورت USB ، تمامی فعالیت ها از جمله حرکت کردن ماوس ، دست یابی به دسکتاپ و یا تسک منیجر به طور کامل غیرممکن باشد !

KeyLock علاوه بر فراهم سازی یک سیستم امنیتی فوق العاده ایمن ، راهکاری سریع را برای لاک/آنلاک کردن سیستم برای شما فراهم می کند. اگر قصد داشته باشید سریعاً به محیط سیستم عامل دسترسی پیدا کنید ، در حالت پیش فرض لازم است که رمز عبور را به طور دستی وارد کنید ، اما به کمک KeyLock تنها با وارد کردن فلش مموری به پورت USB کامپیوتر آماده به کار است ! هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KeyLock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KeyLock :

– قابلیت قفل کردن کامپیوتر و لپ تاپ با فلش مموری

– امنیتی مثال زدنی با قفل سخت افزاری

– دسترسی سریع به کامپیوتر و لپ تاپ تنها با وارد کردن فلش مموری به پورت USB

– جلوگیری از دسترسی به دسکتاپ ، تسک منیجر و یا حتی کار با ماوس در حالت قفل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 + 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR