دانلود بازی Big Buck Hunter Arcade برای PC

دانلود بازی Big Buck Hunter Arcade برای PC

 

دانلود بازی Big Buck Hunter Arcade برای کامپیوتر

| بازی شکار حیوانات |

| نسخه PLAZA |

 

Big Buck Hunter Arcade بازی جدیدی در سبک اکشن و ورزشی می باشد که در سال 2016 توسط GameMill Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Big Buck Hunter Arcade نام یکی از برترین بازی ها ، مخصوص شما دوست داران شکار حیوانات است. چه بخواهیم چه نخواهیم ، از گذشته تاکنون خوراک نسل های متعددی از انسان ها ، از گوشت حیوانات تهیه میشده است. اگرچه امروزه سازمان های مدافع حقوق حیوانات ، با شکار حیوانات رو به انقراض به شدت مخالفت می کنند ، اما هنوز هم هستند افرادی که عاشق این هستند که به دل جنگل بزنند و شانس خود را برای شکار انواع حیوانات امتحان نمایند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی بازی جدیدی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که به کمک آن می توانید در قالب یک بازی گرافیکی فوق العاده ، به دل جنگل زده و حیوانات را شکار کنید.

اکنون شما می توانید با نشستن پشت میز کامپیوتر یا کار با لپ تاپ خود ، به دل جنگل بزنید و در قالب یک محیط مجازی ، به شکار حیوانات بپردازید. در طراحی این بازی تمرکز ویژه ای بر سیستم تیراندازی و نشانه روی اسلحه ها صورت گرفته است ، بدین صورت که می توان گفت شما با یکی از بهترین سبک های بازی های شوتر طرف هستید. به طور کلی تعداد 30 مأموریت مختلف برای شکار حیوانات در این بازی در پیش روی شماست که می توانید طی آنان در جنگل های مختلف سراسر جهان سفری پر هیجان و ماجراجویانه را داشته باشید. در این بازی تعداد 20 نوع حیوان مختلف برای شکار وجود دارد که از جمله آنان می توان به خفاش ها و یا حتی نسل های مختلف از سنجاب ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Big Buck Hunter Arcade را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Big Buck Hunter Arcade :

– دارا بودن 30 مرحله مختلف برای شکار انواع حیوانات

– برخورد و رویارویی با حیوانات مختلف

– طراحی دقیق بیش از 20 حیوان مختلف

– ماجراجوئی در جنگل ها و مکان های مختلف سراسر جهان

– امکان انجام بازی 2 نفره و یا چند نفره آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

big-buck-hunter-arcade1 big-buck-hunter-arcade2

 

big-buck-hunter-arcade3 big-buck-hunter-arcade4

 

big-buck-hunter-arcade5 big-buck-hunter-arcade6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Window 7
Processor: Intel Core i3-6100 Processor 3.7GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 530 Graphics
DirectX: Version 10
Storage: 7 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-2600 CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.61 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR