دانلود JetBrains PhpStorm 2022.2 – نرم افزار کدنویسی PHP

دانلود JetBrains PhpStorm 2016.2.2 - نرم افزار کدنویسی PHP

 

دانلود JetBrains PhpStorm

| نرم افزار کدنویسی PHP |

 

JetBrains PhpStorm 2022.2 یکی از بهترین محیط های کدنویسی به زبان PHP است. اگر شما نیز به دنبال یک IDE قدرتمند و بسیار عالی برای کدنویسی PHP هستید ، پیشنهاد می کنیم JetBrains PhpStorm را از دست ندهید ! این نرم افزار از PHP 5.3/5.4/5.5/5.6/7.0 پشتیبانی می کند و با قابلیت جلوگیری از وقوع ارورها و کامل کردن خودکار کدهای شما ، احتمال وجود اشکال و خطا در کدنویسی شما را تا حد بسیاری کاهش می دهد. علاوه بر این ها ، محیط این نرم افزار به طور کامل از کدنویسی HTML, CSS, JavaScript پشتیبانی دارد و شما می توانید در محیط این نرم افزار ، کلیه کدنویسی های مربوط به وب سایت خود را انجام دهید.

همواره به منظور یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید ، علاوه بر آنکه نیاز است شما با اصول اولیه آن آشنا شوید ، لازم است که از ابزار مخصوص به آن نیز استفاده کنید. امروزه بسیاری از وب سایت های اینترنتی به صورت داینامیک طراحی می شوند و کاربرد زبان PHP در چنین حالتی بسیار افزایش پیدا می کند. نرم افزار JetBrains PhpStorm بدون شک از بهترین محیط های توسعه و برنامه نویسی وب به خصوص کدنویسی PHP است که در ادامه مطلب به طور دقیق به جزئیات و قابلیت های فوق العاده آن می پردازیم. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار JetBrains PhpStorm را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار JetBrains PhpStorm :

– دارا بودن ویرایشگر هوشمند کدهای پی اچ پی – این نرم افزار ، به طور کامل قادر است با تایپ اولین عبارت از قطعه کد PHP ، پیشنهاد کلمات احتمالی را برایتان به نمایش بگذارد تا از بروز خطا با تایپ دستی جلوگیری شود ، همچنین امکان های لایت کلمات کلیدی در سینتکس زبان ، بررسی فرمت کدنویسی و جلوگیری از وقوع خطا از سایر امکانات آن به شمار می آیند.

– ویژگی آنالیز کیفیت کدنویسی در این نرم افزار بدین ترتیب عمل می کند که هم زمان با تایپ کدها توسط شما ، نرم افزار کل پروژه را برای بروز خطا مورد بررسی قرار می دهد و در صورت امکان ، کدهای پیشنهادی و یا شکل صحیح آنان را برایتان به نمایش می گذارد

– نرم افزار PhpStorm با دارا بودن ویژگی جستجو و پیدا کردن سریع کدهای نوشته شده ، تا حد بسیاری در زمان صرف شده برای کدنویسی های شما صرفه جوئی می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به قطعه کد مورد نظر خود دست پیدا کنید.

– قسمت Debugging این نرم افزار ، عیب یابی در کدنویسی های شما را تا حد بسیار ساده سازی می کند. در قسمت عیب یاب گرافیکی شما می توانید به طور کامل شیوه کار را مشاهده و نقاط شکست را تشخیص دهید.

– سازگاری کامل با سینتکس و کلمات کلیدی در زبان های HTML/CSS/JavaScript

– سازگاری کامل با Databases & SQL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 440 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR