دانلود Universal Driver Updater 1.1.0.0 – نرم افزار به روز رسانی درایورها

دانلود Universal Driver Updater 1.1.0.0 - نرم افزار به روز رسانی درایورها

 

دانلود Universal Driver Updater

| نرم افزار به روز رسانی درایورها |

 

Universal Driver Updater 1.1.0.0 یکی از جدیدترین نرم افزارها ، به منظور اسکن ، جستجو و دانلود جدیدترین درایورهای عرضه شده برای قطعات سخت افزاری کامپیوترها و لپ تاپ های شماست. این نرم افزار با پیشنهاد دادن جدیدترین ورژن از درایورهای نصب شده بر روی سیستم عامل ، به بهبود تجربه کاربری و افزایش سرعت سیستم کمک شایانی می کند. همانطور که می دانید ، هریک از قطعات سخت افزاری کامپیوتری را یک شرکت تولید می کند ، از این رو درایورهای مخصوص به هرکدام در وب سایت های گوناگونی قرار می گیرند. حتی اگر خودتان با مراجعه به این وب سایت ها ، قصد داشته باشید جدیدترین درایورها را دانلود کنید ، باز هم ممکن است با مشکلاتی نظیر محدودیت دانلود برای کاربران ایرانی و یا … مواجه شوید. مناسب ترین راهکار برای پایان دادن به چنین مشکلاتی ، استفاده از نرم افزارهای مدیریت درایور همچون Universal Driver Updater است.

در بسیاری از موارد مشکلاتی همچون کاهش سرعت عملکرد سیستم ، اجرا نشدن بازی های کامپیوتری و نمایش ارورها به دلیل منسوخ شدن درایورها رخ می دهد. اگر شما نیز دوست دارید که با یک نرم افزار حرفه ای ، به تمامی این مشکلات خاتمه دهید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم Universal Driver Updater را از دست ندهید. این نرم افزار دیتابیسی عظیم از تعداد 200 هزار درایور مختلف را برای انواع قطعات سخت افزاری در خود جای داده است ، از این رو شما می توانید مطمئن باشید که همواره درایورهای شما به جدیدترین نسخه آپدیت شده و دارای بهترین شیوه عملکرد هستند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Universal Driver Updater را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Universal Driver Updater :

– صرفه جوئی در زمان و به روز رسانی انواع درایورها تنها با یک کلیک

– اطمینان از سازگاری و کاهش مشکلات عدم سازگاری درایورها بر اثر دانلود اشتباه

– تهیه بک آپ از نسخه های قدیمی برای امنیت

– بهینه سازی سیستم و افزایش سرعت ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR