دانلود بازی Warriors Wrath Evil Challenge برای PC

دانلود بازی Warriors Wrath Evil Challenge برای PC

 

دانلود بازی Warriors Wrath Evil Challenge برای کامپیوتر

| بازی خشم جنگجویان: نبرد با شیاطین |

| نسخه HI2U |

 

Warriors Wrath Evil Challenge بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Storm Sharks Production ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در حدود 3 سال از نبرد با شیاطینی که به انسان ها هجوم آورده اند می گذرد ، اکنون باقی ماندگان و نجات یافتگان این تهاجم بی سابقه ضمن اتحاد با همدیگر ، سعی بر آن دارند تا ضمن بستن تمامی پرتال های ورود به دنیا ، شیاطین را به جهنم بازگردانده و هر تعداد از آنان را که می توانند از بین ببرند. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، DLC جدید و مستقل نگارش اولیه این بازی را با عنوان Warriors Wrath Evil Challenge برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده ایم که مطمئناً برایتان جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

ماجراجوئی این بازی ، پلیر را در 3 فصل مختلف به سفر می برد ، ویرانه های قاره آسیا ، زمستانی سرد در اروپا و بیابان های مصر. در این بازی شما می توانید به انتخاب خودتان ، یکی از 5 کاراکتر شوالیه، سامورایی، وایکینگ، آرچر و جادوگر را انتخاب و به نبرد با شیاطین بپردازید. شما با نابودسازی هرچه بیشتر دشمنان ، می توانید به توانایی های جدید دست پیدا کنید و در طول بازی برای رفع نیازهایی نظیر گرسنگی و تشنگی ، به ماجراجوئی و شکار حیوانات مشغول شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Warriors Wrath Evil Challenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

warriors-wrath-evil-challenge1 warriors-wrath-evil-challenge2

 

warriors-wrath-evil-challenge3 warriors-wrath-evil-challenge4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP, Vista, Windows 7 , Windows 8, Windows 10
Processor: Intel i3 or AMD Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 650 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR