دانلود L0phtCrack Password Auditor 7.1.6 x86/x64 – شکستن پسورد ورود به ویندوز

دانلود L0phtCrack Password Auditor 7.0.10 x64 - شکستن پسورد ورود به ویندوز

 

دانلود L0phtCrack Password Auditor

| نرم افزار شکستن پسورد ورود به ویندوز |

 

L0phtCrack Password Auditor 7.1.6 x86/x64 نام یکی از جدیدترین نرم افزارهای امنیتی ، در زمینه کار با پسوردها و رمزگشایی پسورد ورود به سیستم عامل ویندوز است. کارشناسان امنیتی ، دولت ها و همچنین مراکز دانشگاهی مرتبط با هک و امنیت ، بر این باور هستند که کلمات عبور ضعیف ، یکی از 10 تعدید امنیتی بسیار بزرگ در دنیای اینترنت هستند. تا آن جا که یکی از مهم ترین منابع نفوذ به سیستم های کامپیوتری را ضعف های موجود در رمزهای عبور تعریف کرده اند. این مشکلات مرتبط با حملات هکری هم در سیستم های دسکتاپ و هم در سیستم های تحت شبکه وجود دارد ، نرم افزار L0phtCrack به عنوان یکی از قدرتمندترین کرکرهای کامپیوترهای محلی و ریموت ، به شما امکان شکستن رمز عبور به سیستم عامل ویندوز را همراه با گزارش هایی دقیق و قابلیت های تولید پسورد و اصلاح ایرادات مرتبط با آن می دهد.

L0phtCrack با دارا بودن ابزارهایی قدرتمند و متدهایی مختلف ، به شما این امکان را می دهد که رمز عبور به سیستم عامل ویندوز خود را شکسته و بدون نیاز به وارد کردن این رمز ، به سیستم وارد شوید. از مهم ترین کاربردهای این نرم افزار می توان به نیاز مدیریان سیستم ، به منظور بازیابی رمزهای عبور به سیستم های کامپیوتری اشاره نمود. در کنار این ها ، نرم افزار L0phtCrack با ابزارهایی فوق حرفه ای برای تولید پسورد ، به شما این امکان را می دهد که رمزهای عبور قدرتمندی را برای سیستم ها تعریف کنید. از آن جا که استفاده از رمز عبورهای ساده یکی از معمول ترین شیوه های هک کردن سیستم های کامپیوتری هستند ، مدیران سیستم می بایست در انتخاب آنان ، جوانب مختلفی را در نظر بگیرند. این نرم افزار ، ابزارهایی فوق العاده امنیتی را برای اینگونه نیازها در خود جای داده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار L0phtCrack Password Auditor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار L0phtCrack Password Auditor :

– دارا بودن موتور کرک کاملا جدید و بهینه یافته

– سازگاری با GPU جهت تسریع فرآیند کرک کردن پسوردها

– امکان ارزیابی امنیت رمزهای عبور

– قابلیت تنظیم زمان بندی برای اسکن های مداوم از قدرت پسوردها

– امکان بازیابی رمزهای عبور در ویندوز و لینوکس

– سازگاری با کامپیوترهای محلی و ریموت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70 + 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR