دانلود هتریک 2.0.0 – نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید

دانلود هتریک 2.0.0 - نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید

 

دانلود هتریک برای اندروید

| نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید |

| نسخه ویژه جام جهانی اضافه شد… |

 

هتریک 2.0.0 نام نرم افزاری جدید و فارسی از سوی گروه نرم افزاری آرنا است که به تازگی مخصوص طرفداران دنیای فوتبال عرضه گردیده است. اگر شما نیز از دوست داران و عاشقان واقعی دنیای فوتبال هستید ، برایتان دنبال کردن نتایج زنده بازی ها ، آمارها ، برنامه بازی ها ، جداول لیگ های مختلف و مشاهده ویدیوی خلاصه بازی های انجام گرفته از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. نرم افزار تریک ، قادر است تمامی این نیازها را برایتان پوشش دهد تا در هر جا و مکانی از جدیدترین خبرهای دنیای فوتبال مطلع شوید.

حتی اگر بازی تیم مورد علاقه خود را از دست داده باشید ، می توانید با استفاده از هتریک سریعاً به مشاهده نتایج ، تماشای ویدیوی خلاصه و یا گل های بازی بپردازید. این نرم افزار ، برنامه بازی های لیگ و ماه و هفته را برای شما دسته بندی می کند و آرشیوی کامل از روزنامه های ورزشی را برای شما به صورت یکجا جمع آوری نموده است ، روزنامه های ورزشی روزانه را نیز می توانید به صورت آنلاین در خانه یا محل کار خود توسط هتریک مطالعه فرمائید. هم اکنون می توانید نرم افزار هتریک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار هتریک :

– نمایش جدول لیگ های مختلف سراسر دنیا از جمله لیگ برتر ، لیگ جزیره ، لالیگا و …

– نمایش آخرین نتایج بازی های فوتبالی

– امکان مشاهده صفحه اول روزنامه های ورزشی

– دسترسی به ویدیوی خلاصه بازی ها و گل ها

– نمایش جدول پخش تلویزیونی بازی ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hatrick1 150x113 - دانلود هتریک 2.0.0 - نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید Hatrick2 150x113 - دانلود هتریک 2.0.0 - نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید Hatrick3 150x113 - دانلود هتریک 2.0.0 - نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید Hatrick4 150x113 - دانلود هتریک 2.0.0 - نرم افزار جامع دنیای فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR