دانلود Chronus Home & Lock Widget Pro 5.9.4 – مجموعه ویدجت زیبا برای اندروید

دانلود Chronus Home & Lock Widget Pro 5.9.4 - مجموعه ویدجت زیبا برای اندروید

 

دانلود Chronus Home & Lock Widget Pro برای اندروید

| مجموعه ویدجت زیبا برای اندروید |

 

Chronus Home & Lock Widget Pro 5.9.4 نام مجموعه ای حرفه ای از ویدجت های پیش بینی وضعیت آب و هوا ، تقویم ، نمایش زیبای ساعت و … در لاک اسکرین و هوم اسکرین گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. به Chronus خوش آمدید ! هوم اسکرین و لاک اسکرین دیوایس اندرویدی خود را با ساعت های زیبا ، ویدجت های آب و هوا ، اخبار آنلاین ، سهام و تقویم روز تزئین کنید و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. این مجموعه ، به عنوان یک ابزار مهم اطلاعاتی به صورت انعطاف پذیر ، به شما این قابلیت را می دهد که هوم اسکرین و لاک اسکرین گوشی و تبلت اندرویدی خود را تنها با یک نرم افزار جامع زیباسازی کنید. دیگر نیازی نیست برای استفاده از هریک از المنت های هوم اسکرین ، اقدام به نصب برنامه جداگانه ای کنید ؛ چرا که Chronus Home & Lock Widget Pro هر آنچه که نیاز داشته باشید را برایتان یکجا فراهم آورده است.

اینکه شما برای قرار دادن تقویم ، پیش بینی وضعیت آب و هوا ، ساعت و … از یک برنامه استفاده کنید ، تا حد قابل ملاحظه ای موجب کاهش مصرف باطری شده و در ادامه شاهد افزایش طول عمر آن خواهید بود. اگر شما هم دوست دارید که لاک اسکرین و هوم اسکرین دستگاه خود را با مجموعه ای زیبا از ویدجت های حرفه ای ، شخصی سازی کنید ، پیشنهاد ما این است که نسخه حرفه ای این نرم افزار را از دست ندیهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Chronus Home & Lock Widget Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Chronus Home & Lock Widget Pro :

– دارا بودن ویدجت هایی زیبا برای نمایش ساعت ، تقویم ، وضعیت آب و هوا ، اخبار و …

– دارا بودن امکان شخصی سازی تمامی المنت های قرار داده شده بر روی صفحه

– جمع آوری اطلاعات وضعیت آب و هوا از منابعی همچون Yahoo!, OpenWeatherMap, Weather Underground

– دارا بودن صفحه نمایش تقویم و رویدادهای آتی

– امکان تهیه نسخه های بک آپ از تنظیمات انجام گرفته

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

chronus-home-lock-widget-pro1 chronus-home-lock-widget-pro2 chronus-home-lock-widget-pro3 chronus-home-lock-widget-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR