دانلود Reboot Restore Rx 3.2 Build 20190319 – فریز کردن سیستم عامل ویندوز

دانلود Reboot Restore Rx 2.1 Build 201608121232 - فریز کردن سیستم عامل ویندوز

 

دانلود Reboot Restore Rx

| نرم افزار فریز کردن سیستم عامل ویندوز |

 

Reboot Restore Rx 3.2 Build 20190319 نام نرم افزاری کم حجم و فوق العاده مفید ، در زمینه ابزارهای محافظت از سلامت ویندوز و فریز کردن سیستم عامل است. اگر تا به حال از سیستم های کامپیوتری در مراکزی همچون کافه ها ، باجه های اینترنتی ، مدارس و یا کافی نت ها استفاده کرده باشید ، احتمالا به خوبی با مفهوم فریز آشنایی دارید. محبوب ترین نرم افزار در این زمینه ، برنامه دیپ فریز است. فریز کردن سیستم عامل بدین معناست که شما با قرار دادن سیستم کامپیوتری در حالتی خاص ، از فعالیت هرگونه ویروس و یا انجام گرفتن تغییرات و یا حتی آسیب زدن به سیستم عامل جلوگیری می کنید !

Reboot Restore Rx از دسته نرم افزارهای قدرتمندی می باشد که به منظور فریز کردن کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز توسعه داده شده است. این نرم افزار فاقد هرگونه تنظیمات پیچیده است و هرکاربری می توانید از مزایای آن بهرمند شود ، این نرم افزار با مصرف بهینه و بسیار کم از منابع سخت افزاری ، تأثیر چندانی را در عملکرد سیستم ایجاد نمی کند ، از این رو شما می توانید با فریز کردن سیستم عامل خود ، از ویروسی شدن ، پاک شدن داده های پیشفرض ، تغییر دادن تنظیمات ، آسیب رساند نبه فایل های سیستمی و … جلوگیری کرده و با یک ری استارت ، همه چیز را به حالت سالم بازگردانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Reboot Restore Rx را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Reboot Restore Rx :

– ریستور کردن تمامی تنظیمات و فایل ها با یک ریبوت

– عملکرد به عنوان هارد ریست همچون دستگاه های موبایل

– سازگاری با VMWare

– سازگاری با سیستم عامل های قدیمی از جمله ویندوز 2000 و XP تا ویندوز 8

– امکان ریستور کردن حتی از ویندوزهای غیر قابل بوت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR