دانلود GridinSoft Anti-Ransomware 0.9.1.5 + Portable – حذف ویروس های باجگیر

دانلود GridinSoft Anti-Ransomware 0.9.1.5 + Portable - نرم افزار حذف ویروس های باجگیر

 

دانلود GridinSoft Anti-Ransomware

| نرم افزار حذف ویروس های باجگیر |

 

GridinSoft Anti-Ransomware 0.9.1.5 + Portable نام نسل جدیدی از آنتی ویروس های اینترنتی می باشد که به طور خاص ، به منظور جلوگیری از فعالیت های ویروس های باجگیر طراحی گردیده است. این روزها با اتصال دائمی کامپیوترهای اداری و خانگی به شبکه اینترنت و افزایش مدت آنلاین بودن افراد در حین انجام دادن امور مختلف و گاه حساس ، مسئله امنیت داده ها و دزدی اطلاعات محرمانه به موضوعی داغ و بسیار مهم تبدیل شده است. در سال های اخیر ، همراه با تولید و انتشار انواع ویروس های رایانه ای ، شرکت های تولید کننده آنتی ویروس نیز خود را با آنان همراه ساخته و ابزارهای قدرتمندی را برای مقابله با آنان عرضه نموده اند. دسته ی جدیدی از ابزارهای بسیار خطرناک که با عنوان باجگیرها شناخته می شوند ، نسل جدیدی از ویروس ها هستند که همانطور که از نام آنان بر می آید ، ضمن محدودسازی فعالیت های کاربر ، به منظور رفع کردن آنان از کاربران طلب هزینه می کنند !

تصور کنید که یک روز برای ورود به وب سایت مورد علاقه تان ، با صفحه ای مواجه شوید که از شما طلب پول کند ، اگر از کنار این موضوع به سادگی بگذرید ممکن است در حین پرداخت این مبلغ مشخصات بانکی خود را دو دستی تقدیم شخص هکر کنید ! باجگیرها دسته ای جدید از بدافزارهای بسیار خطرناک هستند که با هدف باجگیری از کاربران در قبال محدودیت هایی که در سیستم او ایجاد می کنند ، طراحی و منتشر شده اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری به منظور مقابله با این نسل جدید از ویروس ها و بدافزارهای اینترنتی در خدمت شما هستیم که به اشکال مختلف انواع فعالیت های این باجگیرها را شناسایی و جلوی هرگونه از عملیات مخرب را می گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GridinSoft Anti-Ransomware را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GridinSoft Anti-Ransomware :

– جلوگیری از امکان رخ دادن حملات باجگیری توسط بدافزارها و تروجان های شناخته شده

– فراهم سازی فضای امن در سیستم با فعالیت مفید در پس زمینه

– امنیتی مثال زدنی با نرم افزاری کم حجم و فوق العاده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 + 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR