دانلود Gesture Lock Screen PRO 1.3.6 – لاک اسکرین حرفه ای صفحه نمایش اندروید

دانلود Gesture Lock Screen PRO 1.3.6 - لاک اسکرین حرفه ای صفحه نمایش اندروید

 

دانلود Gesture Lock Screen PRO برای اندروید

| لاک اسکرین حرفه ای صفحه نمایش اندروید |

 

Gesture Lock Screen PRO 1.3.6 نام یک نرم افزار جایگزین حرفه ای ، برای لاک اسکرین گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. اگر شما هم به شیوه کلاسیک و قدیمی ، با کشیدن انگشتتان از قسمت چپ صفحه نمایش تا قسمت راست آن خسته شده اید و خواهان یک راه حل جایگزین برای تغییر این یکنواختی هستید ، پیشنهاد می کنیم نرم افزار Gesture Lock Screen PRO را از دست ندهید. این اپلیکیشن ، شما را قادر می سازد که بتوانید لاک اسکرین دستگاه اندرویدی خود را با تغییراتی اساسی همراه سازید. مهم ترین عملکرد این برنامه ، آنلاک کردن قفل صفحه ، با حرکات لمسی است. به عنوان مثال شما می توانید برای باز کردن قفل صفحه تان ، از یکی از حروف الفبا استفاده کنید و یا اعدادی را با انگشت خودتان ترسیم کنید که برای ورود به دستگاه ، حتماً لازم باشد که این حروف یا اعداد به درستی با حرکات لمسی ترسیم گردند.

نسخه ای از این برنامه که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم ، نسخه Pro یا حرفه ای و فاقد تبلیغات آن است که با قیمت 5 دلار در مارکت اندروید به فروش می رسد. تنها کافیست که تصمیم بگیرید از این به بعد می خواهید چگونه لاک اسکرین را باز کنید ، شما می توانید از دست خود برای ترسیم اعداد ، حروف الفبا ، اشکال و یا حتی امضای شخصی تان استفاده کنید و قفل صفحه را پشت سر بگذارید. لازم به ذکر است که این برنامه با در نظر گرفتن یک پسورد ریکاوری ، به شما این امکان را می دهد در مواقع اضطراری بتوانید با پسورد پیش فرض نیز وارد محیط سیستم عامل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Gesture Lock Screen PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gesture Lock Screen PRO :

– امکان آنلاک کردن لاک اسکرین با ترسیم اشکال ، اعداد ، حروف الفبا و یا امضای شخصی

– فاقد هرگونه تبلیغات مزاحم (نسخه کاملا پرداخت شده)

– دارا بودن ریکاوری پسورد برای مواقع اضطراری

– امکان نمایش اعلان های اپلیکیشن ها بر روی لاک اسکرین از جمله تماس های از دست رفته ، پیامک های دریافتی و …

– امکان شخصی سازی ناتیفیکیشن ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

gesture-lock-screen-pro1 gesture-lock-screen-pro2 gesture-lock-screen-pro3 gesture-lock-screen-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR