دانلود بازی Slingshot Puzzle 2.98 – پازل تیرکمان برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Slingshot Puzzle 2.98 - پازل تیرکمان برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Slingshot Puzzle برای اندروید

| بازی پازل تیرکمان برای اندروید + دیتا |

 

Slingshot Puzzle 2.98 نام یک بازی پازلی و شناخته شده است که چندی پیش نسخه کامپیوتری آن را در خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. نسخه کامپیوتری این بازی با تعداد بیش از 80 هزار بازدید فقط و فقط در وب سایت یاس دانلود (!) ، نشان از محبوبیت بسیار بالای آن در میان گیمرها دارد. از این رو تیم نویسنده وب سایت تصمیم گرفت نسخه اندرویدی این بازی جذاب را نیز خدمت شما طرفداران آن منتشر نماید. اگر شما نیز به دنبال یک بازی پازلی با گیم پلی نوآورانه و جذاب هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی پازل های تیرکمان را از دست ندهید ، در این بازی شما به شدت ذهن خود را با معماهایی جذاب و سرگرم کننده در طول تعداد 144 مرحله جذاب به چالش خواهید کشاند و مهارت های جالبی را کسب خواهید کرد.

همانطور که از نام این بازی پیداست ، شما با تیرکمان و رها کردن توپ ها سر و کار دارید ، بنابراین تیرکمان را آتش کرده و شلیک هایی از توپ ها  را انجام دهید. شما تاکنون هیچ بازی دیگری را در این سبک با چنین محط گرافیکی جذاب و زیبایی تجربه نکرده اید ، محیط گرافیکی جذاب ، 8 جهان مختلف و منحصر به فرد و دارا بودن تعداد 144 مرحله پر هیجان از مهم ترین ویژگی های این بازی هستند که می بایست با تیرکمان ، توپ ها را به سمت اهداف نشانه گیری کرده و با دوری کردن از تله ها ، مراحل را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Slingshot Puzzle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

slingshot-puzzle1 slingshot-puzzle2 slingshot-puzzle3 slingshot-puzzle4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 + 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR