دانلود USB Safely Remove 6.4.3.1312 + Portable – جداسازی امن حافظه ها از USB

دانلود USB Safely Remove 5.4.6.1244 + Portable - جداسازی امن حافظه ها از پورت USB

 

دانلود USB Safely Remove

| نرم افزار جداسازی امن حافظه ها از پورت USB |

 

USB Safely Remove 6.4.3.1312 + Portable نام نرم افزاری کوچک و کم حجم و در عین حال بسیار کاربردی ، به منظور مدیریت و جدا سازی امن دستگاه های متصل شده به درگاه USB کامپیوتر است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دسته ای از اطلاعات خود را به دلیل جداسازی ناگهانی حافظه فلش یا هارد دیسک های اکسترنال از دست داده باشید؟ واقعیت این است که تمامی کاربران پیش از آنکه یک دستگاه خارجی (اکسترنال) را می خواهند از سیستم کامپیوتری جدا سازند ، حتما و حتما لازم است که پیش از این کار آن را به صورت نرم افزاری از سیستم عامل جداسازی کرده و سپس آن را از درگاه USB خارج کنند. سیستم عامل ویندوز نیز قابلیتی را در قسمت System Tray در اختیار کاربر قرار می دهد که بتوانند دیسک ها را به سادگی از سیستم جداسازی امن کنند ، اما در بسیاری از موارد این قسمت نیز به درستی عمل نکرده و ارورهای آزار دهنده ای را به کاربران نمایش می دهد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزار ویژه و قدرتمندی را برایتان آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید مدیریتی حرفه ای را بر حافظه های متصل به سیستم کامپیوتری تان داشته باشید. توسط این برنامه ، شما می توانید حافظه مورد نظرتان را با یک کلیک جادویی و یا شرتکات کیبورد از سیستم عامل جدا سازی کنید ، سرعت بسیار بالای کارکرد و نمایش دقیق درایوها برای جلوگیری از جداسازی اشتباه سایر دیسک ها از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار به شمار می آیند. اگر شما هم به دلیل بروز مشکل در این زمینه ، حافظه های فلش یا مموری کارت خود را سوزانده اید ، پیشنهاد می کنیم این برنامه را به عنوان پایانی بر مشکلات این چنینی از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار USB Safely Remove را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار USB Safely Remove :

– جلوگیری از آسیب رسیدن به انواع حافظه های USB

– جداسازی امن انواع حافظه ها و دستگاه های متصل شده به درگاه USB

– مدیریت و نظارت قوی بر درایوهای متصل با حروف دقیق و مشخص

– سرعت عملکرد بسیار بالا در مقایسه با ابزار پیش فرض ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR