دانلود بازی Bilal A New Breed of Hero 1.0 – بلال حبشی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Bilal A New Breed of Hero 1.0 - بلال حبشی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Bilal A New Breed of Hero برای اندروید

| بازی بلال حبشی برای اندروید + دیتا |

 

Bilal A New Breed of Hero 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید است که همزمان با عرضه رسمی آن در مارکت اندروید ، آن را همراه با دیتای کاملش در اختیارتان قرار می دهیم. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بایز های تاریخی و سنتی هستید ، پیشنهاد می کنیم با دانلود بازی سرگذشت بلال حبشی ، سفری پر هیجان را به یک عصر تاریخی داشته باشید. در این بازی شما به 1400 سال قبل بازمیگردید ، جایی که بلال یک پسرک 7 ساله خود و خواهرش را زیر بار ظلم و ستم می یابد و برده ی قروتمندان و زورگویان هستند. داستان بازی بلال حبشی ، یک ماجراجوئی جذاب و دینی را رویات می کند که بر مبنای انیمیشنی با همین نام ساخته شده است که روایت زندگی بلال حبشی را از کودکی تا اسارت و بردگی روایت می کند. او از صحابه پیامبر و اولین مؤذن اسلام بوده است.

بازی از همان 1400 سال قبل آغاز می شود ، جایی که بلال قدرت و توانایی های خارق العاده ای را در خود داشت و از همان دوران کودکی مسئولیت های متعددی را به دوش می کشید. نوای دلنشینی که او از همان ابتدا در دل داشت ، همگان را به خود جذب می کرد و نوید دهنده ی نوای دلنشین اولین مؤذن دین اسلام بود. شما می توانید این بازی را که با قیمت 1.49 دلار در مارکت اندروید به فروش می رسد ، به صورت کاملاً رایگان همراه با فایل دیتا دانلود و در ماجراجوئی بلال شرکت کنید. هم اکنون می توانید بازی Bilal A New Breed of Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

bilal-a-new-breed-of-hero1 bilal-a-new-breed-of-hero2 bilal-a-new-breed-of-hero3 bilal-a-new-breed-of-hero4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 + 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR