دانلود Snapseed 2.11.0.135454541 ARM/x86 – بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

دانلود Snapseed 2.11.0.135454541 ARM/x86 - بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

 

دانلود Snapseed برای اندروید

| بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید |

 

Snapseed 2.11.0.135454541 ARM/x86 بدون شک بهترین نرم افزار ویرایش عکس ، مخصوص سیستم عامل اندروید است ! اسنپ سید ، اپلیکیشنی توسعه داده شده از سوی کمپانی گوگل است که با عرضه به مارکت های اندروید و iOS ، موفقیتی مثال زدنی را به دست آورد. این نرم افزار به واقع قدرتمندترین و محبوب ترین اپلیکیشن ویرایش تصویر در سیستم عامل های محبوبی همچون اندروید و iOS است ، به کمک این اپلیکیشن تقریباً می توانید هر بلایی سر تصاویر خود بیاورید ! این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی اشتراک تصویر همچون اینستاگرام ، کاربران بسیاری به دنبال اپلیکیشن های قدرتمند در زمینه مدیریت و ویرایش تصاویر هستند. اسنپ سید یکی از پرکاربردترین های این زمینه است و شما می توانید جلوه های تصویری خارق العاده ای را توسط آن به تصاویرتان ببخشید. تصاویری که توسط دوربین های دیجیتال ، دوربین های حرفه ای و یا دوربین های تلفن همراه به ثبت می رسند ، تصاویری خام و فاقد هرگونه ویرایش و افکت های جادویی هستند ، از این رو پیش از آنکه آنان را در صفحات اجتماعی در معرض دید دوستان خود قرار دهید ، پیشنهاد می کنیم به کمک اسنپ سید دستی به سر و روی آن بکشید !

اسنپ سید کاری می کند که تصاویر شما بسیار خارق العاده تر از آنچه هستند به نظر برسند ! اپلیکیشن اسنپ سید در مجموع تعداد 25 ابزار ، فیلتر ، افکت و بسیاری دیگر از امکانات را در اختیارتان قرار داده تا به کمک آنان بتوانید به یک عکاس و ویرایشگر حرفه ای تصاویر تبدیل شوید ؛ افکت ها و یا فیلترهای تکراری و یکنواخت اینستاگرام را فراموش کنید ! اسنپ سید دست شما را در انتخاب ابزارهای دلخواهتان برای زیباسازی تصاویر باز می گذارد ! Snapseed به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را با استفاده از افکت طبیعی Blur ، همچون دوربین های DSLR تار و شفاف کنید ، از افکت های بی نظیر و فیلترهای متعدد آن استفاده کنید ، تصاویر سیاه و سفید خارق العاده بسازید و انواع ویرایش های دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن بر روی تصاویر اعمال نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Snapseed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Snapseed :

– امکان زیباسازی و تغییر در متغیرهای تصاویر با یک انتخاب و به طور کاملا خودکار

– زیباسازی تصاویر با گزینه های در دسترس بسیار

– دارا بودن مجموعه افکت های حرفه ای از جمله Drama, Vintage, Grunge, Tilt-Shift

– امکان اضافه کردن قاب به تصاویر

– قابلیت افزودن واترمارک و متن به تصاویر

– دارا بودن افکت های بسیار در قالب های سیاه و سفید و رنگی

– قابلیت تار و شفاف کردن نقاط مختلف تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

snapseed1 snapseed2 snapseed3 snapseed4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR