دانلود Polarr Photo Editor 6.0.36 – ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای اندروید

دانلود Polarr Photo Editor 6.0.36 - ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای اندروید

 

دانلود Polarr Photo Editor برای اندروید

| نرم افزار ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای اندروید |

 

Polarr Photo Editor 6.0.36 نام یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن های محبوب در زمینه عکس برداری ، مخصوص علاقمندان به این حرفه است. Polarr Photo Editor از سوی گروه هایی بسیار مشهور از جامعه عکاسان جهان هر روزه مورد استفاده قرار می گیرد و تصاویر آنان را رنگ و لعابی کاملا جدید و چشم نواز می بخشد. این نرم افزار قادر است مجموعه ای از تغییرات فوق العاده را بر روی تصاویر شما به صورت اتوماتیک اعمال کند و با فیلترهای بی نظیرش ، تصاویرتان را به آثاری هنری تبدیل کند. به واقع این برنامه می تواند با ابزارهایی پیشرفته ، تمامی جزئیات تصاویر شما را دست خوش تغییراتی چشم نواز کند.

این روزها با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی ، به خصوص شبکه به اشتراک گذاری تصویر اینستاگرام ، علاقمندان به هنر و حرفه عکاسی روز به روز در حال افزایش هستند. از این رو تعداد اپلیکیشن های مرتبط با این حرفه نیز به شکل قابل ملاحظه ای زیاد هستند ، در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از حرفه ای ترین آنان در خدمت شما هستیم. شما را دعوت می کنیم جزئیات بیشتر پیرامون این نرم افزار محبوب را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Polarr Photo Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Polarr Photo Editor :

– مجموعه ای کامل از ابزارهای کار با رنگ ها و براش های متنوع

– امکان ساخت ، طراحی و به اشتراک گذاری فیلتهار شخصی سازی شده

– امکان تغییر در براش ها

– امکان تغییر در مشخصه های مختلف تصاویر از جمله : روشنایی ، کنتراست ، دما ، گرمی و …

– امکان تغییر در جزئیات تصاویر

– دارا بودن مجموعه ای بی نظیر از افکت ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

polarr-photo-editor1 polarr-photo-editor2 polarr-photo-editor3 polarr-photo-editor4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 8.0 به بالا
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR