دانلود بازی Spy vs Spy 1.0.1 – جاسوسی در برابر جاسوسی برای اندروید

دانلود بازی Spy vs Spy 1.0.1 - جاسوسی در برابر جاسوسی برای اندروید

 

دانلود بازی Spy vs Spy برای اندروید

| بازی جاسوسی در برابر جاسوسی برای اندروید |

 

Spy vs Spy 1.0.1 نام یک بازی جذاب ، ماجرایی و بسیار محبوب است که شما را در نقش یک جاسوس کوچک قرار می دهد که می بایست مأموریت هایی را در برابر حریف خود انجام دهید. حریف شما نیز یک جاسوس همانند شماست ؛ توجه داشته باشید هرآنچه که به ذهن شما می رسد ، ممکن است از سوی حریفتان نیز در حال عملی شدن باشد ، بنابراین خودتان را برای هرگونه اتفاقی آماده کنید. جاسوس های این بازی از 2 کاراکتر مختلف با رنگ های سیاه و سفید تشکیل شده اند که هریک می توانند با توانایی خود دیگری را غافل گیر کنند.

این بازی با دارا بودن امکان انجام بازی مولتی پلیر از طریق شبکه WiFi ، کاربران را قادر می سازد با همدیگر به رقابت و مقابله بپردازند. از این رو شما می توانید به شکلی جاسوسانه ، نقشه های خود را با دوستان خود به چالش بگذارید. این بازی در مجموع تعداد 48 مرحله مختلف را با 5 حالت سختی مختلف برای شما آماده کرده تا بتوانید ساعاتی خوش را با آن سپری کنید. هم اکنون می توانید بازی Spy vs Spy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

spy-vs-spy1 spy-vs-spy2 spy-vs-spy3 spy-vs-spy4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR