دانلود vShare Mobo Market 1.0.0.5006 – مارکت وی شیر برای اندروید

دانلود vShare Mobo Market 1.0.0.5006 - مارکت وی شیر برای اندروید

 

دانلود vShare Mobo Market برای اندروید

| مارکت وی شیر برای اندروید |

 

vShare Mobo Market 1.0.0.5006 نام یکی از مارکت هایی است که با دارا بودن مجموعه ای عظیم از انواع اپلیکیشن ها و بازی ها ، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای نسخه های مختلف iOS ، ویندوز و اندروید است که اکنون در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نسخه اندرویدی آن در خدمت شما عزیزان هستیم. به واقع وی شیر را می توان یک توصیه دهنده حرفه ای برای معرفی انواع جدیدترین و بهترین برنامه ها و بازی های اندرویدی به شمار آورد ، پیش از این وی شیر یکی از راهکار نصب اپلیکیشن بر روی آیفون و آیپد به شمار می رفت ، اما اکنون این برنامه با معرفی نسخه اندرویدی خود ، مارکتی بزرگ از بهترین های اندروید را برایتان فراهم آورده است.

به کمک وی شیر شما حتی نیازی به ساعت ها جستجو در میان اپلیکیشن ها ندارید ، در واقع این مارکت مجموعه ای گلچین شده از بهترین ها را برای شما در قالب دسته بندی هایی دقیق فراهم آورده تا بتوانید بدون اتلاف وقت به نیازهای خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن بدون نیاز به ثبت نام ، لیستی حرفه ای و مفید از بهترین های اندروید را مخصوص اسمارت فون یا تبلت های تان به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید در زمانی کوتاه به لیستی از برنامه های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار vShare Mobo Market را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

vshare1 vshare2 vshare3 vshare4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR