دانلود بازی Quick PDF Scanner Pro 4.4.518 – اسکنر حرفه ای اسناد برای اندروید

دانلود بازی Quick PDF Scanner Pro 4.4.518 - اسکنر حرفه ای اسناد برای اندروید

 

دانلود Quick PDF Scanner Pro برای اندروید

| اسکنر حرفه ای اسناد برای اندروید |

 

Quick PDF Scanner Pro 4.4.518 نام نسخه حرفه ای و پولی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار Quick PDF Scanner است که با قیمت 4.99 دلار در مارکت اندروید ، به عنوان یکی از بهترین های اسکن PDF به شمار می رود. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از بهترین اسکنرهای PDF اندرویدی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که در نوع خود قابلیت هایی بی نظیر را جهت پوشش همه جانبه این نیاز در اختیارتان قرار می دهد. امروزه کاربران استفاده های بسیاری از اسکنرهای PDF می کنند ، به عنوان مثال تصور کنید در یک کلاس درسی یا آموزشی ، با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود بتوانید از صفحات یک کتاب نسخه ای از یک سند دیجیتالی را با فرمت PDF تهیه و ذخیره سازی کنید ! Quick PDF Scanner Pro با فراهم سازی امکانات فوق العاده در این زمینه ، به سرعت سند شما را تشخیص داده و یک اسکن فوق العاده دقیق و با کیفیت را از آن انجام می دهد.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و ساده می باشد ، از این رو شما می توانید به انواع خواسته های خود در این زمینه به خوبی دست پیدا کنید. پردازش تصاویر در این نرم افزار با سرعتی بسیار بالا در مقایسه با نرم افزارهای رقیب انجام می گیرد و با تشخیص هوشمند و سریع گوشه های سند ، به سرعت شما را قادر می سازد از تصاویر تهیه شده با دوربین گوشی تان یک فایل PDF استاندارد بسازید. این نرم افزار با پشتیبانی از دامنه وسیعی از تنظیمات و کانفیگ های دوربین تلفن همراه ، به شما این امکان را می دهد که به تصاویر تهیه شده و اسکن شده فایل هایی PDF بسازید و در میان آنان نیز تصاویر خود را با فرمت های مختلف جایگذاری نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Quick PDF Scanner Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quick PDF Scanner Pro :

– رابط کاربری مدرن ، زیبا و انعطاف پذیر

– امکان تشخیص خودکار گوشه های سند و کادربندی

– دارا بودن تنظیمات پیشرفته و حرفه ای برای دوربین

– امکان انجام کارها به صورت گروهی و دسته جمعی

– دارا بودن قابلیت فوکوس های متنوع

– امکان پشتیبانی از تصاویر در حالت Portrait و Landscape

– سازگاری از امکان وارد کردن تصاویر با فرمت های BMP, GIF, PNG, WEBP, JPEG

– پشتیبانی از سرویس های ابری

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

quick-pdf-scanner-pro1 quick-pdf-scanner-pro2 quick-pdf-scanner-pro3 quick-pdf-scanner-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR