دانلود بازی Zombie Castaways 4.20.3 – زامبی مردود برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Castaways 3.10 - زامبی مردود برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید

| بازی زامبی مردود برای اندروید  + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Castaways 4.20.3 نام یک بازی جذاب با جضور کاراکترهایی دوست داشتنی از زامبی است که شما را با یک ماجراجوئی هیجان انگیز در دنیای زامبی ها همراه می کند. سعی و تلاش خود را برای کشف ماده ای با نام زامبیون به کار گیرید تا زامبی دوست داشتنی داستان بازی را به انسان تبدیل کنید ! در بازی Zombie Castaways بر خلاف روند سایر بازی های دارای زامبی ، خبر از خشونت و خونریزی های دلخراش نیست ؛ این بار شما با کاراکترهای جالب و دوست داشتنی از دنیای زامبی ها طرف هستید که می بایست نقش اصلی داستان بازی را بهبود دهید تا به یک انسان تبدیل شود.

این بازی تاکنون از سوی 70 میلیون پلیر از سوی دنیا بازی شده و هدف اصلی در آن کشف ماده ای با نام Zombium برای تبدیل شدن به انسانی سالم است. شما برای دست پیدا کردن به این ماده ارزشمند لازم است که در جزیره ای فوق العاده ، گیاهانی عجیب و غریب کشت کنید و با کاشت میوه ها و مصرف آنان در دوره ای طولانی ، زامبی داستان بازی را به انسان تبدیل کنید و با این کار او را به زندگی شاد و سالم بازگردانید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Castaways را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

zombie-castaways1 zombie-castaways2 zombie-castaways3 zombie-castaways4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR