دانلود بازی Commando Vs Zombies 10.0.0 – کماندوها و زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Commando Vs Zombies 10.0.0 - کماندوها و زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Commando Vs Zombies برای اندروید

| بازی کماندوها و زامبی ها برای اندروید |

 

Commando Vs Zombies 10.0.0 عنوانی جذاب از یک بازی اکشن است که با کسب امتیاز 4.3 از سوی کاربران در مارکت اندروید ، به یکی از محبوب ترین های سبک خود تبدیل گردیده است. نبردی بزرگ در میان زامبی های ترسناک و تشنه ی خون ، با سربازان آموزش دیده و حرفه ای در جریان است ، در این بازی شما در نقش یک فرمانده جنگی می توانید سربازانی را استخدام کرده و آنان را برای نبرد با زامبی ها آموزش دهید. در این بازی شما می توانید با نابود کردن زامبی ها ، اقدام به جمع آوری طلا و واحدهای دیگر کنید تا قهرمانان خود را با قدرت های بیشتر ارتقا دهید. هدف مهم شما در این بازی این است که جلوی پیش روی زامبی ها و عبور از خط دفاعی را بگیرید و بدین منظور از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

هریک از گروه زامبی ها قادر هستند شما را به شیوه ای خاص مورد حمله قرار دهند. برخی از آن ها می توانند به طور مستقیم شما را بکشند ، برخی دیگر شما را تبدیل به زامبی می کنند ، با از بین بردن زامبی ها می تواند طلای بیشتری کسب کرده و سلاح های جدیدتری را خریداری کنید. تعداد ده ها اسلحه ، نارنجک و سلاح های جادویی نیز در دسترس هستند تا به کمک آنان بتوانید تمامی زامبی ها را از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Commando Vs Zombies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

commando-vs-zombies1 commando-vs-zombies2 commando-vs-zombies3 commando-vs-zombies4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR