دانلود بازی Angry Cats 1.0.11 – گربه های خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Angry Cats 1.0.11 - گربه های خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Cats برای اندروید

| بازی گربه های خشمگین برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Angry Cats 1.0.11 نام یک بازی اندرویدی جدید ، در سبک و سیاق عناوین محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین است که به تازگی مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه گردیده است. اگر شما نیز از دوست داران بازی پرندگان خشمگین هستید ، پیشنهاد می کنیم گربه های خشمگین را نیز از دست ندهید ! گیم پلی و سبک بازی برای شما دوست داران این سبک بسیار آشنا و دوست داشتنی است ، Angry Cats یک بازی جادویی مبتنی بر قوانین فیزیکی است که طی آن شما با بهره گیری از انواع مختلفی از گربه ها ، می توانید به سگ ها حمله کنید ! هریک از گربه ها دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خویش است ، شما می توانید با پرتاب گربه های چاق ، نینجا و یا گونه های مختلف ، سگ ها و موانع اطراف آنان را از بین ببرید.

این بازی در مجموع 4 سناریوی مختلف از جمله شب، شهر، صحرا، و برف را در خود دارد که طی آنان می توانید گربه ها را به سمت سگ ها پرتاب و از قدرت های ویژه آنان به منظور تخریب بیشتر بهره بگیرید. به طور کلی این بازی دارای تعداد 60 مرحله چالش بر انگیز است که در آن شما با تعداد 5 گربه مختلف می توانید به نبرد سگ ها بروید. هم اکنون می توانید بازی Angry Cats را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

angry-cats1 angry-cats2 angry-cats3 angry-cats4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR