دانلود CPUCores 1.6.0 – نرم افزار بهبود تجربه بازی های کامپیوتری

دانلود CPUCores 1.6.0 - بهبود تجربه بازی های کامپیوتری

 

دانلود CPUCores

| نرم افزار بهبود تجربه بازی های کامپیوتری |

 

CPUCores 1.6.0 نرم افزاری است که به منظور بهینه سازی تجربه بازی های کامپیوتری در سیستم عامل ویندوز توسعه داده شده است. همانطور که می دانید ، عوامل متعددی در تجربه یک بازی با کیفیت در کامپیوتر نقش دارند ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یک نرم افزار جدید را مخصوص شما گیمرهای بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم. CPUCores یک نرم افزار حرفه ای مبتنی بر ویندوز ساخته شده از سوی گیمرها ، مخصوص گیمرها است ! توسعه این نرم افزار فقط و فقط یک هدف عمده را دنبال می کرده است : بهبود FPS ! نرم افزار CPUCores ، این کار را با مدیریت دقیق سیستم عامل ویندوز و اپلیکیشن های غیرضروری انجام می دهد ، تا بهینه سازی فوق العاده را در حین بازی ها تجربه کنید.

تاکنون نرم افزارهای متعددی در رابطه با بهینه سازی تجربه بازی های کامپیوتری در سیستم عامل ویندوز معرفی و عرضه شده اند ، اما به واقع می توان گفت هیچ یک از آنان به مانند CPUCores تأثیر قابل لمسی را نخواهند داشت. این نرم افزار کارکردی کاملا مستقیم بر روی هسته های پردازنده سی پی یوی سیستم دارد. سیستم عامل ویندوز در حالت پیش فرض ، هسته های پردازنده شما را در میان انواع وظایف مختلف همچون آنتی ویروس ، اپلیکیشن ها و … تقسیم می کند ، اما نرم افزار CPUCores این روند را به کل تغییر داده و تمامی تنظیمات را مطابق با تجربه سریع و بهینه تر بازی های کامپیوتری تغییر می دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CPUCores را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CPUCores :

فشرده سازی سیستم عامل جهت تجربه سریع تر بازی های رایانه ای

– تشخیص سریع بازی های موجود در استیم

– تقسیم پراسس ها در میان هسته های مختلف پردازنده

– تمرکز بر بهبود FPS در بازی ها

– بهینه سازی بازی ها و فشرده سازی قسمت های مختلف برای تجربه سریع و بهینه تر

– فشرده سازی پراسس های پس زمینه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR