دانلود macOS Sierra 10.12 – سیستم عامل مک اپل سیرا

دانلود macOS Sierra 10.12 - سیستم عامل مک اپل سیرا

 

دانلود macOS Sierra

| آخرین ورژن سیستم عامل مک اپل |

 

macOS Sierra 10.12 نام جدیدترین نسخه سیستم عامل مک OS X اپل است که در جریان کنفرانس WWDC 2016 از اولین نسخه بتای آن پرده برداری شد ؛ حال با فرا رسیدن زمان عرضه نسخه Final و رسمی ، نسخه معتبر مک اپ استور آن را برای شما کاربران کامپیوترهای اپل آماده کرده ایم. نسخه ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران گرامی تدارک دیده ایم ، نسخه فاینال با بیلد نامبر 16A323 می باشد که با ویژگی هایی کامل جدید و جذاب ، تجربه ای فوق العاده را در حین کار با کامپیوترهای مک برای شما به ارمغان می آورد. اکنون با macOS Sierra کامپیوتر مک شما قادر به انجام چه کارهایی است؟ تنها کافیست اراده کنید ! این بار Siri به شکلی هوشمندانه تر در مک در خدمت شماست و جالب است بدانید که این تکنولوژی تنها روش برای هوشمندتر شدن مک نمی باشد ! macOS Sierra به شما کمک می کند بهترین تصاویر خود را پیدا کرده و سریع تر خریدهای آنلاین خود را انجام دهید و همچنین تجربه کاری بسیار یکنواخت تری را در میان انواع دستگاه های مک و iOS داشته باشید. دستیار هوشمند صوتی Siri این بار به طور کامل از مالتی تسکینگ پشتیبانی دارد و می تواند چندین وظیفه را در یک زمان بر عهده بگیرد.

ویژگی دیگری که در macOS Sierra بسیار از آن نام برده شده ، کلیپ بورد یونیورسال است ، بدین صورت که کلیپ بورد این سیستم عامل به صورت ادغام شده با سایر دستگاه های اپل از قبیل کامپیوترهای مک و iOS است ، به عنوان مثال به کمک این قابلیت جدید شما می توانید یک تصویر ، متن یا ویدیو را در گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود کپی کنید و آن را در نزدیک ترین کامپیوتر مک Paste نمایید ! این بار اپل واچ به شما اجازه می دهد بدون نیاز به وارد کردن پسورد به مک خود لایگن کنید ! macOS Sierra فاصله شما را به عنوان صاحب دستگاه تشخیص می دهد و با نزدیک شدن اپل واچ ، به طور اتوماتیک به سیستم عامل وارد می شود ! در macOS Sierra شما کاربران به فایل های موجود در دسکتاپ و داکیومنت سیستم ، بر روی آیفون هم دسترسی دارید ! macOS Sierra  شما را قادر می سازد تصاویر به یاد ماندنی و خاطره انگیز خود را پیدا کنید و با استفاده از ویژگی Memories ، زیباترین اسلایدشوها را ایجاد کرده و آنان را با دوستان و یا اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه سیستم عامل مک اپل macOS Sierra را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های سیستم عامل macOS Sierra 10.12 :

– دسترسی سریع و کارآمدتر به Siri برای جستجو در میان فایل ها ، بررسی فایل های ویرایش شده در تاریخی خاص ، فایل های متنی ، گزارش یادداشت ها ، نمایش تصاویر در فاصله زمانی بین دو تاریخ مخصوص

– امکان Copy/Paste فایل ها در میان مک و iOS

– اضافه شدن قابلیت Apple Pay به مرورگر Safari

– امکان آنلاک کامپیوتر مک بدون نیاز به وارد کردن پسورد و اتوماتیک با اپل واچ

– فایل های دسکتاپ و داکیومنت در فضای iCloud و دسترسی به آنان در آیفون

– فشرده سازی فضای ذخیره سازی جهت افزایش فضای در دسترس

– قابلیت ساخت اسلایدشوهای بی نظیر از تصاویر به کمک قابلیت Memories

 

تصاویری از محیط سیستم عامل :

 

macos-sierra1 macos-sierra2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : DMG
  • حجم : 4.66 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR