دانلود WSUS Offline Update 11.9.0 – دریافت آپدیت های ویندوز

دانلود WSUS Offline Update 10.8 - دریافت آپدیت های ویندوز

 

دانلود WSUS Offline Update

| دریافت آپدیت های ویندوز |

 

WSUS Offline Update 11.9.0 نام نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند به منظور دریافت آپدیت های سیستم عامل ویندوز است. به منظور اینکه همواره تجربه ای روان و پر سرعت و با امنیت را در محیط سیستم عامل ویندوز تجربه کنید ، لازم است که جدیدترین آپدیت های عرضه شده از سوی کمپانی مایکروسافت را بر روی ویندوز خود نصب کنید. این کار با جستجوهای پیچیده در وب سایت مایکروسافت امکان پذیر است ، اما برای شما روش جایگزینی را مد نظر داریم. توسط نرم افزار WSUS Offline Update ، شما کاربران به سادگی می توانید جدیدترین آپدیت ها و پچ های امنیتی را مشاهده و متناسب با سیستم عامل خود دانلود کنید.

این نرم افزار قادر است جدیدترین آپدیت ها و پچ های ویندوز و مایکروسافت آفیس را برایتان به نمایش بگذارد تا جدیدترین آنان را بر روی محصولات مایکروسافت نصب کنید. همانطور که از نام این برنامه بر می آید ، شما می توانید انواع آپدیت ها و پچ های عرضه شده از سوی مایکروسافت را دانلود کرده و آنان را به صورت فایل های نصبی آفلاین بر روی سیستم نصب کنید. WSUS Offline Update به شما این امکان را می دهد که آپدیت های عرضه شده از سوی مایکروسافت را فقط یک بار دانلود کنید و در دفعات بعدی در صورت تعویض ویندوز ، از فایل های نصبی آنان برای نصب مجدد تمامی آپدیت ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WSUS Offline Update را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WSUS Offline Update :

– اتصال سریع به سرورهای مایکروسافت و بررسی آپدیت های موجود

– پشتیبانی کامل از ویندوز و آفیس

– سازگاری با نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز

– امکان نگهداری نسخه های نصبی آفلاین آپدیت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR