دانلود بازی INFRA Part 2 برای PC

دانلود بازی INFRA Part 2 برای PC

 

دانلود بازی INFRA Part 2 برای کامپیوتر

| بازی عملیات نجات |

| نسخه HI2U |

 

INFRA Part 2 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Loiste Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی INFRA Part 2 ، شما در قالب یک مأموریت معمول ، می بایست وظیفه تحلیلگر ساختاری را به نحو احسن انجام دهید ، اما در طی روند بازی وظیفه شما ناگهان به بقا و تلاش برای زنده ماندن تبدیل می شود ! با اندکی تحقیق و جستجو متوجه می شوید رویدادهای فعلی ریشه در فعالیت هایی در گذشته دارند. در ابتدا شما شغلی ساده و روتین داشته اید و تنها وظیفه رسیدگی به آسیب های ساختاری معمول بر عهده تان بود ، اما رویدادهایی در گذشته به سرعت روند بازی را تغییر داده و شما با چالشی بزرگ برای مرگ و زندگی رو به رو خواهید شد.

ابزارهای در دسترس شما بسیار ساده هستند ، دوربینی که با یک بند در گردن شما قرار دارد ، ایا در شرایط غیر معمول تنها به فکر نجات جان خود خواهید بود یا وظیفه خود را به بهترین شکل نیز انجام می دهید؟ بازی INFRA Part 2 یک بازی ماجرایی و بدون تفنگ است که به جای استفاده از اسلحه ها و انفجارهای بزرگ در آن ، با پازل هایی هیجان انگیز طرف خواهید بود. فاجعه ای که در حال وقوع است کمک شما را نیاز دارد ، اگر سریع اقدام کنید می توانید بسیاری از بازماندگان را در محیط اطراف نجات دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی INFRA Part 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

infra1 infra2

 

infra3 infra4

 

infra5 infra6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows® 10/8.1/8/7/Vista/Xp
Memory: 4 Gb Ram
Graphics: 512 Mb Of Memory Or More. Should Be Directx 9 Compatible With Support For Shader Model 3
Directx: Version 9.0c
Storage: 16 Gb Available Space
Additional Notes: Integrated Graphics May Or May Not Work. Use Low Graphics Settings On 32-Bit Systems Or Systems With 4 Gb Of Memory Or Less

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-Bit Windows® 10/8.1/8/7
Processor: 64-Bit
Memory: 5 GB RAM
Graphics: Dedicated Graphics Card With 512 MB Of Memory Or More. Should Be Directx 9 Compatible With Support For Shader Model 3
Directx: Version 9.0c
Storage: 16 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.18 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR