دانلود Lumio Cam 1.2.1 Premium – دوربین فوق العاده حرفه ای برای اندروید

دانلود Lumio Cam 1.2.1 Premium - دوربین فوق العاده حرفه ای برای اندروید

 

دانلود Lumio Cam برای اندروید

| نرم افزار دوربین فوق العاده حرفه ای برای اندروید |

 

Lumio Cam 1.2.1 Premium نام نرم افزاری جدید از دسته اپلیکیشن های عکاسی و فیلمبرداری مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. Lumio Cam یک دوربین HD با محیط کاربری بسیار مشابه با دوربین های عکاسی حرفه ای است تا عکاسان و هنرمندان حس و حالی بسیار مشابه با دوربین های DSLR را تجربه کنند. در واقع شما با یک اپلیکیشن چند منظوره طرف هستید که تمامی نیازهای کاربران تازه کار و حرفه ای های عکاسی و فیلمبرداری را پوشش می دهد. این نرم افزار به طور کامل از انواع برندهای Samsung, LG, Sony, Huawei, Motorola, HTC, Asus, One Plus و … پشتیبانی کامل داشته و در محیطی کاربر پسند و زیبا ، به شما امکان ثبت بهترین تصاویر را می دهد.

این نرم افزار یک رابط کاربری بسیار مشابه با دوربین های DSLR داشته و تقریباً تمامی امکانات دوربین اسمارت فون اندرویدی شما را به دوربین های حرفه ای نزدیک می کند ، Lumio Cam از دوربین های عقب و جلو پشتیبانی کامل داشته و سلفی هایی بی نظیر را برایتان به ثبت می رساند. به کمک این اپلیکیشن شما می توانید در یک زمان هم عکس برداری و هم فیلمبرداری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Lumio Cam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lumio Cam :

– ثبت تصاویری با کیفیت HD

– امکان انتخاب کیفیت تصاویر JPG

– امکان تنظیم صحنه ، کنتراست ، ISO

– قابلیت های Auto, On, Off, Red-eye, Torch در فلاش

– تنظیمات وایت بالانس از قبیل : Auto, Daylight, Cloudy, Shade, Tungsten, Fluorescent

– امکانات فوکوس وسیع از جمله : Auto, Touch-to-focus, Infinite, Macro

– پشتیبانی از ضبط ویدیوهای HD, Full HD, 4K/UHD

– امکان تنظیم فریم ریت

– دارا بودن افکت های وسیع

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

lumio-cam1 lumio-cam2 lumio-cam3 lumio-cam4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR