دانلود بازی Shadow Racer 1.0.9.0 – اتومبیل رانی آنلاین ایرانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Shadow Racer 1.0.7 - اتومبیل رانی آنلاین ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی Shadow Racer برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی آنلاین ایرانی برای اندروید + دیتا |

 

Shadow Racer 1.0.9.0 عنوانی جدید و فوق العاده از سوی استودیوی بازی سازی نواگیمز در سبک سری بازی های اتومبیل رانی مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. این روزها اگر شما به دنبال یک بازی اندرویدی اتومبیل رانی باشید ، احتمالاً برای انتخاب عنوان دلخواهتان سردرگم می شوید ، چرا که دامنه ی انتخاب های شما بسیار وسیع است. اما اگر انتخاب ها را به بازی های اتومبیل رانی ایرانی محدود کنیم ، می توانیم به چند عنوان انگشت شمار اشاره کنیم ، در این مطلب از سایت یاس دانلود می خواهیم این مژده را به شما دوست داران سری بازی های اتومبیل رانی بدهیم که Shadow Racer یکی از بهترین آنان است ! بازی Shadow Racer یکی از بهترین بازی های سبک اتومبیل رانی برای سیستم عامل اندروید است که با ارائه کیفیتی بی نظیر و با شبیه سازی جزئیاتی دقیق ، توانسته یکی از بهترین تجربه های اتومبیل رانی وطنی را برای کاربران فراهم آورد.

بازی Shadow Racer به طور کلی 4 حالت کلی را در خود جای داده است تا بتوانید در هریک از آنان به رقابت و اتومبیل رانی بپردازید. در حالت کلاسیک شما با سبکی همچون بازی Traffic Racer طرف هستید که می توانید در 4 محیط کاملا جذاب با نورپردازی و صدا گذاری حرفه ایی به همراه چرخش پویای روز و شب به رانندگی بپردازید. حالت دوم شما را در قالب دزد راننده قرار می دهد و باید از دست پلیس ها فراری باشید. حالت سوم شما را در نقش یک پلیس وظیفه شناس به تصویر کشانده و در آخرین حالت ، شما به رقابت هایی آنلاین با حریفان واقعی دست و پنجه نرم خواهید کرد. از این رو در صورتی که شما نیز دوست دارید طی یک رقابت اتومبیل رانی آنلاین با دوستان خود وارد مسابقه شوید ، پیشنهاد می کنیم Shadow Racer را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Deus Ex GO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

shadow-racer1 shadow-racer2 shadow-racer3 shadow-racer4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 + 130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR