دانلود Apowersoft iPhone/iPad Recorder 1.1.1 – ضبط فعالیت های آیفون در ویندوز

دانلود Apowersoft iPhone/iPad Recorder 1.1.1 – ضبط فعالیت های آیفون در ویندوز

 

دانلود Apowersoft iPhone/iPad Recorder

| نرم افزار ضبط فعالیت های آیفون در ویندوز |

 

Apowersoft iPhone/iPad Recorder 1.1.1 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند ، به منظور میرور کردن تصویر فعالیت های در حال اجرا بر روی آیفون و آیپد بر روی کامپیوتر و همچنین ضبط آنان در قالب فیلم است. بر خلاف دیگر نرم افزارهای اسکرین کست برای سیستم عامل iOS که نیاز به جیلبریک بودن دستگاه دارند ، نرم افزار Apowersoft iPhone/iPad Recorder با بهره گیری از قابلیت AirPlay و به طور دقیق تر قسمت Mirroring ، به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت ، بتوانید تمامی محتویات موجود و در حال نمایش بر روی صفحه آیفون/آیپد خود را با بالاترین کیفیت به کامپیوتر منتقل کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید از تمامی این رویدادها در قالب ویدیوهایی HD فیلمبرداری کنید و آنان را در کامپیوتر خود ذخیره سازی نمایید. کمپانی Apowersoft ، نسخه های مختلف این نرم افزار را برای اندروید و iOS عرضه کرده است ، همانطور که شاهد بودید چندی پیش با معرفی Apowersoft Android Recorder در خدمتتان بوده ایم ، هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که کاربران آیفون/آیپد نیز می توانند از صفحه دستگاهشان در کامپیوتر فیلمبرداری کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft iPhone/iPad Recorder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Apowersoft iPhone/iPad Recorder :

– اتصال بی سیم به کمک AirPlay و قابلیت Mirroring

– بدون نیاز به جیلبریک

– ضبط آسان ویدیو از صفحه نمایش با یک کلیک

– دارا بودن تنظیمات شخصی سازی برای ضبط ویدیوها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR