دانلود بازی Exion Hill Racing 2.01 – اتومبیل رانی تپه برای اندروید

دانلود بازی Exion Hill Racing 2.01 - اتومبیل رانی تپه برای اندروید

 

دانلود بازی Exion Hill Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی تپه برای اندروید |

 

Exion Hill Racing 2.01 نام یک بازی اتومبیل رانی جدید و مهیج مخصوص شما کاربران و گیمرهای گوشی ها یا تبلت های اندرویدی است. اگر شما نیز از دوست داران بازی محبوب تپه نوردی هستید ، این بازی نیز توجهتان را جلب خواهد کرد. مسیری پر از پستی و بلندی در پیش روی شماست و باید این نکته را مدنظر داشته باشید که همه ی اتومبیل ها برای چنین مسیرهایی طراحی و تولید نشده اند ! چرا که هر مدلی از آنان را نمی توان در چنین مسیرهایی کنترل کرد ، اما در این بازی پر هیجان شما وظیفه دارید که رانندگی این اتومبیل ها را در مسیرهایی تپه ای به دست گرفته و تعادل آنان را حفظ کنید.

تمامی جنبه های این بازی اندرویدی مبتنی بر قوانین فیزیکی پیاده سازی شده و شما با پیش بردن روند تکاملی بازی می توانید ضمن جمع آوری سکه ها ، به تقویت موتور ، سیستم تعلیق ، فنر و … بپردازید. در این بازی شما به انواع اتومبیل ها و وسایل نقلیه سنگین تر دسترسی دارید و می توانید قابلیت های هندلینگ آنان را در پستی و بلندی های تپه ها به آزمایش بگذارید. از جمله جدیدترین اتومبیل های اضافه شده به این بازی می توان به Mini Cooper, Mercedes AMG, Ferrari 458, Lamborghini Huracan, Ford Mustang و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Exion Hill Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

exion-hill-racing1 exion-hill-racing2 exion-hill-racing3 exion-hill-racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR