دانلود 160WiFi 4.1.10.8 – به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

دانلود 160WiFi 4.1.10.6 - به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

 

دانلود 160WiFi

| نرم افزار به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ |

 

160WiFi 4.1.10.8 نام نرم افزاری است که به شما کاربران عزیز این قابلیت را می دهد تا قادر باشید اینترنت لپ تاپ خود را به صورت WiFi با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. در شرایط مختلف ، این مشکل پیش می آید که کاربران فاقد روترهای بی سیم هستند و از طریق کابل LAN لپ تاپ خود را به اینترنت متصل می کنند. در چنین شرایطی سار گوشی ها یا تبلت ها نمی توانند به شبکه اینترنت متصل شوند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزار جدید 160WiFiدر خدمت شما عزیزان هستیم که شما را قادر می سازد اینترنت کابلی LAN در لپ تاپ خود را به صورت یک شبکه بی سیم کوچک در فضا پخش کنید و به سایر دستگاه ها نیز امکان استفاده از اینترنت را بدهید.

160WiFi به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعویض مودم اینترنتی خود ، بتوانید شبکه بی سیم خانگی را راه اندازی کرده و با گوشی های خود به اینترنت متصل شوید. تنها کافیست درایور کارت شبکه WiFi بر روی لپ تاپ شما نصب شده باشد ، حال نرم افزار 160WiFi بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات خاصی ، شما را قادر می سازد اینترنت لپ تاپ خود را به سادگی با سایر دستگاه های اطراف به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 160WiFi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 160WiFi :

– کاملا رایگان و امن و بدون نیاز به کرک و فعال سازی

– تبدیل سریع و آسان لپ تاپ به WiFi Hotspot

– امکان اتصال انواع دستگاه های iOS و اندروید به اینترنت بی سیم

– امکان مدیریت ساده ی دستگاه های متصل شده

– سازگاری کامل با انواع سیستم عامل های Windows 10, 8.1, 8, 7, XP, Vista

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR