دانلود Video Popup Player Floating 1.14 – پخش ویدیوهای شناور در اندروید

دانلود Video Popup Player Floating 1.14 - پخش ویدیوهای شناور در اندروید

 

دانلود Video Popup Player Floating برای اندروید

| نرم افزار پخش ویدیوهای شناور در اندروید |

 

Video Popup Player Floating 1.14 نام یک نرم افزار ویدیوپلیر جدید با قابلتی نوآورانه و فوق العاده است که به تازگی در گوگل پلی مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. از ابتدای معرفی ویژگی مالتی تسکینگ در سیستم عامل های iOS و اندروید ، انتقاد های بسیاری به دنبال آنان بوده است. به عنوان مثال در بسیاری مواقع پیش می آید که شما در واقعیت عمل چند وظیفه ای را انجام نمی دهید و هر بار مجبور هستید برای انجام یک فعالیت دیگر ، اپلیکیشن فعلی را موقتاً ببندید و در مواقع لزوم در میان آنان سوئیچ کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی اپلیکیشن حرفه ای Video Popup Player Floating در خدمت شما کاربران گرامی هستیم که امکان تجربه مالتی تسکینگ واقعی را برای شما فراهم می کند.

این نرم افزار که در واقع یک ویدیو پلیر حرفه ای است ، می تواند پنجره پخش ویدیو را برای شما بر روی سایر اپلیکیشن ها قرار دهد تا همزمان با انجام کارهای خود قادر باشید فیلم مورد نظرتان را نیز تماشا کنید. در واقع شما با استفاده از این پلیر می توانید در حین چک کردن ایمیل ها ، استفاده از Google Maps و سایر فعالیت ها در گوشی اندرویدی ، به صورت همزمان در قالب یک پنجره پاپ آپ ویدیوی دلخواه خود را نیز مشاهده کنید. این نرم افزار قادر است چندین پنجره پاپ آپ از ویدیوها را نمایش دهد و امکان تغییر سایز آنان را در اختیار شما بگذارد. پشتیبانی کامل از انواع فرمت های ویدیویی و فرآیند های Next / Previous Video, Shuffle, Volume/Mute حتی در لاک اسکرین از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید. هم اکنون می توانید نرم افزار Video Popup Player Floating را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

video-popup-player-floating1 video-popup-player-floating2 video-popup-player-floating3 video-popup-player-floating4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR