دانلود Stock UI – Icon Pack 135.0 – مجموعه آیکون استوک برای اندروید

دانلود Stock UI – Icon Pack 135.0 - مجموعه آیکون استوک برای اندروید

 

دانلود Stock UI – Icon Pack برای اندروید

| مجموعه آیکون استوک برای اندروید |

 

Stock UI – Icon Pack 135.0 نام مجموعه ای جدید و فوق العاده محبوب از آیکون پک های گوگل پلی استور است که جدیدترین نسخه پولی آن را به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم ! مجموعه آیکون های زیبای استوک ، حاصل 2 سال به روز رسانی است که تاکنون تعداد 3000 آیکون کاملا اخصاصی را برای شما فراهم آورده است. مجموعه آیکون های زیبای استوک ، دارای طراحی کاملا منحصر به فرد برای تمامی اپلیکیشن های شما بوده و شکل و شمایل فوق العاده ای را به محیط گوشی یا تبلت اندرویدی شما می بخشد.

اگر شما نیز به دنبال روشی برای تغییر و تحولی عظیم در محیط گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید ، یکی از بهترین و ساده ترین روش ها استفاده از آیکون پک هایی است که تاکنون در وب سایت یاس دانلود در اختیارتان قرار داده ایم. این مجموعه با دارا بودن 3000 آیکون مختلف ، تقریباً تمامی اپلیکیشن های محیط دستگاه شما را با آیکون هایی جدید و چشم گیر تغییر ظاهر می دهد و با آیکون ماسک ، آیکون هایی که پشتیبانی نمی شوند را به آرایش سایر آیکون ها تغییر می دهد. از سایر امکانات این آیکون پک می توان به دارا بودن 22 والپیپر فوق العاده زیبا و سازگاری با انواع لانچرهای اندرویدی اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Stock UI – Icon Pack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

stock-ui-icon-pack1 stock-ui-icon-pack2 stock-ui-icon-pack3 stock-ui-icon-pack4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR