دانلود بازی پرسیتی – شهر پارسی برای اندروید

دانلود بازی پرسیتی - شهر پارسی برای اندروید

 

دانلود بازی پرسیتی برای اندروید

| بازی شهر پارسی برای اندروید |

 

پرسیتی – شهر پارسی نسخه 0.9.35.3007 نام یک بازی ایرانی جدید در سبک سری بازی های استراتژیک از سوی استودیوی بازی سازی تاد است. یک عنوان جدید و موفق دیگر از سوی سازندگان بازی فروت کرفت با بیش از 1 میلیون دانلود ! پرسیتی به معنای شهر پارسی ، یک بازی استراتژیک است که شما در آن می بایست شهر پارسی خود را بسازید و آن را گسترش دهید تا در رتبه بندی برترین پلیرهای ایرانی بازی پرسیتی قرار بگیرید. در بازی شهر پارسی ، شما همراه با مشاور خود به سرزمین پدری تان بازگشته اید و چیزی جز خرابه های باقی مانده در آن نمی بینید. حال این وظیفه شماست با تمرکز بر نیازهای مختلف شهر پارسی ، توسعه و آبادانی آن را به دست بگیرید.

شکوه شهر پارسی (ایرانی) در انتظار شماست ! بازی را با نیازهای اولیه مردم و فعالیت های کشاورزی آغاز کرده و رفته رفته با دست یابی به تکنولوژی ساختمان های بزرگ و با شکوه ، فرهنگ و آبادانی را به این سرزمین هدیه کنید. در بازی شهر پارسی ، تعداد 30 ساختمان مختلف برای احداث وجود دارد که می توانید در محوریت داستان بازی به کمک آنان 70 محصول مختلف را پرورش دهید و نیازهای مردم را برطرف سازید. دارا بودن اصالت ایرانی در عمق گیم پلی بازی و سفری تاریخی به دوران ایران قدیمی ، از جمله نکات جذاب این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید بازی پرسیتی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

percity1 percity2 percity3 percity4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR