دانلود GlassWire Elite 2.3.321 Final – مدیریت و کنترل ترافیک شبکه

دانلود GlassWire Elite 2.3.321 Final - مدیریت و کنترل ترافیک شبکه

 

دانلود GlassWire Elite

| نرم افزار مدیریت و کنترل ترافیک شبکه |

 

GlassWire Elite 2.3.321 Final نام نرم افزاری است که به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید کنترل و مدیریتی همه جانبه را بر روی ترافیک شبکه اینترنت خود داشته باشید. شاید در خیلی از مواقع شما متوجه نباشید که اپلیکیشن ها و یا پراسس هایی در پس زمینه هستند که در حال استفاده از اینترنت شما باشند ، تا زمانی که این پراسس ها امن و مطمئن باشند ممکن است مشکلی نباشد. اما گاه همین ارسال و دریافت های اینترنتی در پس زمینه سیستم عامل ویندوز ، می تواند دروازه ای برای هجوم انواع ویروس ها به سیستم شما باشد. به منظور جلوگیری از وقوع اتفاقاتی مشابه با این ، لازم است که شما ترافیک شبکه را به خوبی کنترل کرده و زیر نظر داشته باشید.

GlassWire نگاهی دقیق به ترافیک شبکه اینترنتی شما خواهد داشت ، در واقع به کمک این برنامه شما می توانید کوچک ترین مقادیر دریافتی و ارسالی بر روی شبکه اینترنت را زیر نظر داشته و اطلاعاتی از نوع داده ها ، آی پی آدرس و پهنای باند مصرفی را مشاهده کنید. به محض برقرار شدن یک کانکشن جدید ، این نرم افزار اطلاعیه ای را برایتان به نمایش می گذارد و به منظور نمایش بهتر آن را در قالب نمودار نشان خواهد داد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GlassWire Elite را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GlassWire Elite :

– مانیتورینگ اینترنت مصرفی توسط اپلیکیشن ها ، سرویس ها و پراسس های پس زمینه

– امکان بلاک کردن و یا اجازه دادن به ترافیک های مورد نظر و عملکرد قدرتمند در قالب یک فایروال

– قابلیت کنترل کامل ترافیک شبکه و جلوگیری از هدر رفتن حجم اینترنت

– محافظت هوشیار از سیستم و نظارت بر فعالیت های شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Activator.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR