دانلود Weatherback Weather Wallpaper Pro 1.9.1 – والپیپر آب و هوا برای اندروید

دانلود Weatherback Weather Wallpaper Pro 1.9.1 - والپیپر آب و هوا برای اندروید

 

دانلود Weatherback Weather Wallpaper Pro برای اندروید

| نرم افزار والپیپر آب و هوا برای اندروید |

 

Weatherback Weather Wallpaper Pro 1.9.1 نام یک نرم افزار جالب و تعاملی به منظور تغییر والپیپر گوشی یا تبلت اندرویدی شما ، متناسب با تغییرات آب و هوا است. تصور کنید در یک صبح پاییزی از خواب بیدار شوید و بدون آنکه از وضعیت آب و هوای منطقه زندگی تان مطلع باشید ، شاهد نمایش قطرات زیبای باران بر روی والپیپر گوشی اندرویدی خود باشید ! نرم افزار Weatherback Weather Wallpaper Pro قادر است تغییرات آب و هوایی منطقه شما را تشخیص دهد و سریعاً افکت مربوط به آن را بر روی والپیپر فعلی شما اعمال نماید. تصور کنید که در هوایی طوفانی ، بارانی و یا برفی ، گوشی اندرویدی شما همچون شما تغییر ظاهر بدهد ! اگر در هوای بارانی چتر به دست می گیرید ، اگر در هوای برفی لباس های گرم می پوشید ، گوشی اندرویدی شما نیز پوسته ی ظاهری خود را با تغییرات آب و هوایی تغییر خواهد داد.

این نرم افزار قادر است جلوه های فوق العاده ی تغییرات آب و هوایی را بر روی والپیپر گوشی شما اعمال کند ، جالب است بدانید این نرم افزار افکت های زیبای خود را بر روی والپیپر دلخواه شما اعمال می کند و نیازی به استفاده اجباری از والپیپرهای پیش فرض نیست. مصرف باطری این نرم افزار در پایین ترین حد ممکن قرار دارد و امکان انتخاب و شخصی سازی افکت های آب و هوایی نیز برایتان وجود خواهد داشت. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوا و نمایش بر حسب درجه سانتی گراد اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Weatherback Weather Wallpaper Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

weatherback1 weatherback2 weatherback3 weatherback4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR