دانلود چنگال – نرم افزار جامع آشپزی و انتخاب رستوران برای اندروید

دانلود چنگال - نرم افزار جامع آشپزی و انتخاب رستوران برای اندروید

 

دانلود چنگال برای اندروید

| نرم افزار جامع آشپزی و انتخاب رستوران برای اندروید |

 

چنگال نسخه 0.15 نام یک نرم افزار جامع در زمینه آموزش آشپزی و تجربیات در حوزه رستوران ها مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا به دنبال یک رستوران ایده آل متناسب با ذائقه های مختلف و اصیل ایرانی هستید؟ اپلیکیشن چنگال ، قادر است اطلاعاتی مفید را از رستوران های اطراف به شما اعلام نماید. به عنوان مثال شما با مراجعه به این نرم افزار ، می توانید سریعاً اطلاعاتی مفید را از رستوران مدنظر خود کسب کنید. علاوه بر این ها ، چنگال دستور العمل تهیه تعداد بیش از 7000 خوراک مختلف ایرانی و خارجی را در خود جای داده است تا به سرآشپزی حرفه ای تبدیل شوید ! تمامی آموزش های اپلیکیشن چنگال کاملاً فارسی و دارای فیلم های آموزشی بوده و در دسته بندی های مختلفی همچون سنتی ، فست فود ، رژیمی و … قرار گرفته است.

در اپلیکیشن چنگال ، اطلاعات بیش از 2000 رستوران حومه شما قرار گرفته و در هریک از آنان می توانید امتیازهای دوستان و دیگران را مشاهده کنید ؛ بدین ترتیب شما می توانید رستوران هایی را که دارای ربته بندی بالاتری از سوی کاربران هستند را برای رفتن انتخاب کنید. در اپلیکیشن چنگال شما می توانید ببینید دوستان شما به کدام رستوران ها رفته و نظرشان در مورد آنجا چه بوده است. شما می توانید نظرات کاربران دیگر در مورد رستوران های مورد نظر خود را مطالعه کنید و تصمیم گیری بهتری را در این زمینه داشته باشید. شما همچنین می توانید به رستوران هایی که رفته اید امتیاز بدهید و یا با ارسال نظرات سازنده تان ، به جامعه مجازی چنگال بپیوندید. هم اکنون می توانید نرم افزار چنگال را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

changal1 changal2 changal3 changal4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR