دانلود DiskInternals Linux Reader 4.20.0.0 – دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز

دانلود DiskInternals Linux Reader 4.8.0.0 - دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز

 

دانلود DiskInternals Linux Reader

| نرم افزار دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز |

 

DiskInternals Linux Reader 4.20.0.0 نام نرم افزاری جهت دسترسی آسان و سریع به درایوها و پارتیشن های لینوکس در سیستم عامل ویندوز است. همانگونه که احتمالا می دانید ، سیستم عامل ویندوز به طور پیش فرض امکان دسترسی به پارتیشن های لینوکسی از جمله Ext2 و Ext3 را نمی دهد ، تنها راه حل دسترسی به محتویات اینگونه پارتیشن ها استفاده از یک سیستم عامل لینوکس یا اندرویدی است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی نرم افزاری کم حجم و مفید به منظور رفع این محدودیت در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

DiskInternals Linux Reader با دارا بودن رابط کاربری بسیار مشابه با محیط ویندوز اکسپلورر در ویندوز ، سادگی بسیاری را در حین کار با پارتیشن های لینوکسی در ویندوز برایتان به ارمغان می آورد ، گویی که در واقع در ویندوز اکسپلورر در حال کاوش در میان فایل فرمت های لینوکسی هستید ! با اجرای برنامه شما به تمامی پارتیشن های موجو ددر سیستم دسترسی خواهید داشت ، چه آنان که با ویندوز و چه آنان که با لینوکس ساخته شده باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DiskInternals Linux Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DiskInternals Linux Reader :

– دسترسی آسان و سریع به پارتیشن های لینوکس با فرمت های Ext2/3/4 در ویندوز

– دارا بودن رابط کاربری ساده و کاملا مشابه با ویندوز اکسپلورر

– سازگاری با فرمت های HFS و +HFS (مک) در ویندوز

– رفع محدودیت های دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR