دانلود بازی RIVE برای PC

دانلود بازی RIVE برای PC

 

دانلود بازی RIVE برای کامپیوتر

| بازی اتومبیل رانی ناسکار |

| نسخه SKIDROW |

 

RIVE بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Two Tribes ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. RIVE یک بازی هکینگ روبات با چشم اندازهای اکشن بسیاری است که انتظار آن را داشته اید ! این بازی شوتر و پلتفرمر ، در ژانر شوتینگ 360 درجه ای است که به شما این امکان را می دهد همراه با کاراکتری جذاب و خنده دار ، به تخریب های بزرگ بپردازید. لذت انفجار ، تخریب و نابودی را در قالب بازی RIVE تجربه کنید به گونه ای که مشابه با چنین سبکی را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده اید ! در این بازی شما در نقش کنترل یک ربات باهوش و کوچک قرار می گیرید که توانایی تیراندازی در تمامی جهات را دارد و می تواند به انفجار و تیراندازی هر تعداد از دشمنان اطراف خود بپردازد.

ماجراجوئی شما با مبارزه بر روی سطح زمین آغاز و ممکن است به زیر آب دریاها ، مکان هایی با جاذبه ی صفر و یا حتی قطارهای در حال حرکت نیز برسد ! شما می توانید حملات جدید را به دست آورده و با هک کردن دشمنان ، کنترل آنان را نیز به دست بگیرید. آیا تا به حال در رویای کنترل کردن ذهن دشمنان خود بوده اید؟ چنین ایده ای را تاکنون فقط در فیلم های علمی و تخیلی دیده ایم ، اما در بازی RIVE شما توانایی این کار را دارید ! پس تا جایی که می توانید هک ها را جمع آوری کرده و به توانایی های دشمنان دست پیدا کنید و از آنان بر علیه شان استفاده نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی RIVE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

rive1 rive2

 

rive3 rive4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Semi-Recent Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce 8000 Series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 901 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR