دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway برای PC

دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway برای PC

 

دانلود بازی Brothers in Arms Hells Highway برای کامپیوتر

| بازی برادران در جنگ: آزادراه جهنمی |

| نسخه RELOADED |

 

Brothers in Arms Hells Highway بازی خاطره انگیز و محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2008 توسط Gearbox Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. همانند سایر نسخه های بازی های برادران در جنگ ، این بازی نیز در سبک اول شخص و اکشن می باشد که شما را در نقش سربازی پیاده نظام ، به نبردهای جنگ جهانی دوم وارد می کند. اگر شما نیز آماده هستید به این دنیای تاریخی قدم بگذارید ، خود را برای قیامتی از شلیک انواع اسلحه ها آماده کنید. همانگونه که شاهد بودید چندی پیش اولین نسخه این بازی را با نام Brothers in Arms Road to Hill 30 و پس از آن نسخه دوم آن را با نام Brothers in Arms Earned in Blood خدمتتان معرفی کردیم ، اکنون با معرفی سومین نسخه از این بازی در خدمت شما عزیزان هستیم. مأموریتی مهم در طی نبردهای جنگ جهانی دوم به شما و برادرانتان محول شده ، پس اسلحه های خود را آماده کنید تا به قلب جهنم وارد شوید. در نسخه سوم این بازی ، پلیر قادر است در نمای سوم شخص کاراکتر خود را پشت آبجکت های مخفی کند و از تیراندازی دشمن در امان باشد.

نسخه سوم این بازی به پلیر این توانایی را می دهد که در قالب تیم های بازوکا و یا مسلسل نقش آفرینی کند. وضعیت سلامتی در نسخه سوم این بازی مشابه با سری بازی های کال آف دیوتی پیاده سازی شده است ، بدین ترتیب شما کاربران می توانید با کاور گرفتن در مکان های مختلف ، وضع سلامتی خود را مجدداً به حالت صحیح بازگردانید. نسخه سوم این بازی ، جنگ های جهانی دوم را با گرافیکی بی نظیر و تحسین بر انگیز ارائه کرده و جلوه های صوتی آن تا حد فراوانی به واقعیت نزدیک هستند. در بازی برادران در جنگ: آزادراه جهنمی ، شما در قالب سربازهای جنگ جهانی دوم در عملیات Operation Market Garden قرار می گیرید که از آن به عنوان بزرگ ترین عملیات چتربازی در جنگ جهانی دوم یاد می شود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Brothers in Arms Hells Highway را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

brothers-in-arms-hells-highway1 brothers-in-arms-hells-highway2

 

brothers-in-arms-hells-highway3 brothers-in-arms-hells-highway4

 

brothers-in-arms-hells-highway5 brothers-in-arms-hells-highway6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS: Windows XP SP3/Windows Vista SP1 ONLY
Processor: 2.6 GHz Dual-Core – 3 GHz for Intel Pentium D 925
Memory: 1 GB – 2 GB Recommended
Graphics: 128 MB DirectX 9.0c Compliant, Shader 3.0–Enabled
DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0
Sound: DirectX 9.0 or 10.0 Compliant
Hard Drive: 8 GB Free Hard Disk Space
Multiplay: Broadband Internet Connection With 384 Kbps Upstream

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.48 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR