دانلود بازی Chicago 1930 برای PC

دانلود بازی Chicago 1930 برای PC

 

دانلود بازی Chicago 1930 برای کامپیوتر

| بازی شیکاگو 1930 |

 

Chicago 1930 بازی کلاسیک و محبوبی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2003 توسط Spellbound Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مافیای ایتالیایی ، کنترل شهرستان ها را به دست گرفته و بر بسیاری از مناطق حکمرانی می کنند. شیکاگو 1930 نام یک بازی گنگستری و مافیایی است که شما را با جرم و جنایت در قلب شیکاگو آشنا می کند. در این بازی شما 2 انتخاب مختلف دارید. در حالت اول می توانید با قرارگیری در نقش یکی از اعضای مافیای بد ، به عنوان یک گنگستر نقش آفرینی کرده و به دنبال شهرت در شیکاگو برای خود باشید.

در دیگر سوی شما می توانید با نقش آفرینی در قالب یک افسر پلیس و آشنا به قانون ، در برابر فعالیت های مافیایی ایستادگی کنید. هردو طرف شرکت کننده در این بازی دارای توانایی های یکسان و تقریبا مناسب هستند ، اما مهارت های پلیسی به گونه ای نیست که به سادگی بتوانید فعالیت های مافیا را خنثی سازید. اگر شما به عضویت هر طرف از این بازی دربیایید ، تیمی 5 نفره برای به پایان رساندن مراحل تشکیل خواهید داد و از مهارت های منحصر به فرد آنان بهرمند خواهید شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Chicago 1930 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

chicago-19301 chicago-19302

 

chicago-19303 chicago-19304

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS:Windows-Me / Windows-XP
Processor: Pentium III 800 MHz
RAM: 256MB
3D Video Card Compatible Direct X 8.1, 32MB
Sound Card Compatible Direct X 8.1
1GB Available on Hard Drive

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 468 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR