دانلود بازی Sid Meiers Civilization III برای PC

دانلود بازی Sid Meiers Civilization III برای PC

 

دانلود بازی Sid Meiers Civilization III برای کامپیوتر

| بازی تمدن 3 |

 

Sid Meiers Civilization III بازی کلاسیک محبوبی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2001 توسط Firaxis Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی تمدن 3 ، عنوانی کلاسیک و بسیار جذاب ، مخصوص طرفداران سری بازی های Civ است. روایتی را که در سری بازی های Civilization شاهد هستیم ، نمایشی از تمدن های تاریخی است که در کنار همدیگر زندگی می کنند و گه تمدنی با تمدن دیگر به جنگ و مبارزه بر می خیزد. بازی Civilization III نیز همانند سایر بازی های تمدن ، حول محور برپا سازی یک امپراطوری بزرگ به تصویر کشیده می شود. بازی از عصری تاریخی (4000 سال پیش از میلاد) آغاز شده و تا رسیدن به دوره مدرن و پیشرفته ادامه پیدا می کند ، به واقع می توان گفت شما در طی تمام این سال ها تمدن خود را برپا می سازید.

در این بازی می بایست بر ساخت و ساز شهرستان ها تمرکز کنید ، واحدهای نظامی و غیرنظامی را نظم و ترتیب بخشید و با به دست آوردن فناوری های روز دنیا ، به ساخت عجایب هفتگانه ی جهان مشغول شوید ! شما می توانید به انتخاب خودتان با تمدن های همسایه جنگ و یا صلح کنید. بنابراین شما با فراهم سازی زیرساخت های قوی ، منابع غنی و مهارت های دیپلماتیک ، ضمن آماده سازی یک امپراطوری قدرتمند به موفقیتی متعادل دست پیدا نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sid Meiers Civilization III را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

sid-meiers-civilization-iii1 sid-meiers-civilization-iii2

 

sid-meiers-civilization-iii3 sid-meiers-civilization-iii4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS:Windows Xp,7,Vista,8
Ram:256 MB
Video Memory: 32 MB
CPU:Intel Pentium III @ 1.0 GHz
Hard Space:1.7 GB Free
Direct X: 9.0
Sound Card:Yes

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR