دانلود Esko ArtPro+ 16.0 Build 10047 – نسل جدید ویرایشگرهای PDF

دانلود Esko ArtPro+ 16.0 Build 10047 - نسل جدید ویرایشگرهای PDF

 

دانلود Esko ArtPro

| نسل جدید ویرایشگرهای PDF |

 

Esko ArtPro+ 16.0 Build 10047 نسل جدیدی از ویرایشگرهای PDF را برای سیستم عامل ویندوز معرفی می کند. آرت پرو پلاس ، نسل جدیدی از ویرایشگرهای فایل های PDF است که امکانات بسیاری را برای ویرایش این گونه از سندهای متنی در اختیار شما قرار می دهد. توسط این نرم افزار قدرتمند ، شما به سادگی می توانید فایل های PDF خود را به طور مستقیم ویرایش کرده و آنان را برای عملیات پرینت آماده کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و ساده طراحی گردیده به جرأت می توان گفت یک تغییر و تحول اساسی را در ویرایشگرهای PDF پدید خواهد آورد.

ابزارهای معرفی شده در این نرم افزار ، مناسب برای انواع فعالیت های ویرایشی روی فایل های PDF است و شلوغی این ابزارها ، به هیچ وجه باعث کاهش سرعت فعالیت های شما نخواهد شد. سرعت کارکرد این نرم افزار با بهرمندی از یک هسته 64 بیتی تا حد بسیاری بالاست و کارکردی هوشمندانه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Esko ArtPro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Esko ArtPro :

– رابط کاربری زیبا ، تمیز و امکان دسترسی به انواع ابزارهای صحیح برای ویرایش فرمت های PDF

– سرعت بسیار بالای کارکردهای مختلف نرم افزار

– کارکرد هوشمندانه

– کاهش ارورهای مزاحم و سازگاری مناسب نرم افزار

– یادگیری بسیار ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 349 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR