دانلود بازی Vertigo Racing 2.0.2 – اتومبیل رانی دیوانه وار برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Vertigo Racing 1.0.0 - اتومبیل رانی دیوانه وار برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Vertigo Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دیوانه وار برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Vertigo Racing 2.0.2 می تواند شما را به بهترین تپه نورد با اتومبیل تبدیل کند. اگر شما نیز دوست دارید در این بازی به یکی از بهترین ها رانندگی دیوانه وار تبدیل شوید ، پیشنهاد می کنیم این عنوان جدید و موفق را از دست ندهید. پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید و با تعداد 50 اتومبیل مختلف و منحصر به فرد ، از مکان هایی زیبا دیدن کنید. شما می توانید به هر مکانی با هر سرعتی سفر کنید ، بدون آنکه محدودیتی برایتان وجود داشته باشد. در این بازی شما این توانایی را دارید که بدون آنکه خودروی زیبایتان آسیبی ببیند ، از مسیرهایی پر پیچ و خم همانند جاده هایی در کوهستان ، رانندگی لذت بخشی را تجربه کنید.

در توضیحات این بازی از توصیف مسیرهای رانندگی ، همچون ترن هوایی یاد شده است ! چرا که در واقع شما از مسیرهایی کاملا عجیب و غریب رانندگی خود را تجربه خواهید نمود. رانندگی از مسیرهایی با یخچال های طبیعی مرگبار و یا مناطق باستانی از جمله چشم اندازهایی است که در محیط این بازی به کار گرفته شده اند. اتومبیل های به کار گرفته شده در این بازی مربوط به عصر طلایی اتومبیل ها بوده و تعداد بسیاری از انواع مدل های کلاسیک و جذاب برای انتخاب وجود دارند. هم اکنون می توانید بازی Vertigo Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

vertigo-racing1 vertigo-racing2 vertigo-racing3 vertigo-racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR