دانلود App Backup Restore Transfer 5.2.2 – بک آپ و بازیابی برنامه ها برای اندروید

دانلود App Backup Restore Transfer 5.2.2 - بک آپ و بازیابی برنامه ها برای اندروید

 

دانلود App Backup Restore Transfer برای اندروید

| نرم افزار بک آپ و بازیابی برنامه ها برای اندروید |

| نسخه فول آنلاک و بدون تبلیغات |

 

App Backup Restore Transfer 5.2.2 نام نرم افزاری جدید به منظور بکآپ گیری و بازیابی نسخه های پشتیبان از اپلیکیشن ها و داد های شخصی شما در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. به کمک این برنامه شما کاربران قادر هستید برنامه ها ، بازی ها ، داده های شخصی از قبیل : اس ام اس ها ، شماره تلفن ها و … و همچنین انواع فایل ها را Backup/Restore کرده و یا با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که از انواع اپلیکیشن ها و داده های شخصی خود بک آپ گرفته و آنان را در فضای مموری کارت یا فضاهای ابری ذخیره سازی کنید و هرگاه لازم داشتید مجدداً آنان را به سادگی بازیابی کنید.

نرم افزار App Backup Restore Transfer قادر است از اپلیکیشن های شما نسخه APK استخراج کرده و آنان را در فضای ابری و یا فضای دستگاه ذخیره سازی کند تا بتوانید هرگاه لازم داشتید از آنان استفاده مجدد کنید و یا آنان را با سایر دستگاه ها به صورت بی سیم به اشتراک بگذارید. به طور کلی این برنامه از انواع App, APK, Photo, Music, Video پشتیبانی داشته و کارکردی فوق العاده را از خود نشان می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار App Backup Restore Transfer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار App Backup Restore Transfer :

– امکان بک آپ گیری از داده ها در مموری کارت و یا Google Drive, Dropbox

– امکان بک آپ گیری و به اشتراک گذاری اپلیکیشن ها بدون نیاز به روتر

– امکان بک آپ/ریستور/به اشتراک گذاری دسته جمعی داده ها

– امکان دسته بندی آسان داده های پشتیبان گیری شده بر حسب تاریخ ، نام و ..

– سازگاری با انواع فضاهای ابری

– امکان بک آپ گیری بر حسب ورژن های مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

app-backup-restore-transfer1 app-backup-restore-transfer2 app-backup-restore-transfer3 app-backup-restore-transfer4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR