دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC

دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC

 

دانلود بازی Police Tactics Imperio برای کامپیوتر

| بازی تاکتیک های پلیسی: امپراطوری |

| نسخه CODEX |

 

Police Tactics Imperio بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط CyberphobX Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در حدود 16 سال پیش ، شهر Newport Falls متعلق به سازمانی جنایی IMPERIO بود. اعضای این گروه به گسترش رعب و وحشت و عملیات تروریستی مشغول هستند ، تا مدتی طولانی پلیس با فعالیت های آنان مخالفتی نداشت و گروه IMPERIO به طور آزادانه هرکاری که را که دلش می خواست انجام می داد. تا آنکه در نهایت افسر پلیسی زیرک و توانا با نام John Crof در صحنه ظاهر شد.

او همراه با گروه ضربتی قدرتمند خود ، قارد به ردیابی تمامی فعالیت های آنان است. اما درست پیش از آنکه موفق شود رهبر اصلی آنان را دستگیر کند ، او و گروهش به کلی ناپدید شدند. جسد قهرمان داستان این بازی یعنی John Croft که صاحب پسر جوانی بود ، مدتی بعد کشف می شود. او به ضرب دو گلوله در سینه کشته شده بود ، اما از رمز و راز این قتل هیچ گاه سرنخی به دست نیامد. اکنون با گذشت 16 سال از این اتفاق ، IMPERIO مجدداً فعالیت های خود را از سر گرفته و شما در قالب کاراکتری با نام Harvey Croft ، وظیفه برقراری امنیت در Newport Falls را بر عهده دارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Police Tactics Imperio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

police-tactics-imperio1 police-tactics-imperio2

 

police-tactics-imperio3 police-tactics-imperio4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7/8/10
Processor: Quad-Core Processor Intel Core i5 with 3 GHz or Comparable
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible Graphics Card with 1GB VRAM (GeForce GTX 700 Series or Comparable | ATI Radeon HD 79xx or Comparable)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.22 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR