دانلود Adguard Premium 7.0.2408.6091 Nightly – نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی

دانلود Adguard Premium 7.0.2405.6085 Nightly - نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی

 

دانلود Adguard

| نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی |

 

Adguard Premium 7.0.2408.6091 Nightly نام یک روش جدید حفاظتی در هنگام گشت و گذار در میان صفحات وب ، مخصوص سیستم عامل ویندوز است. Adguard Premium ابزاری تماماً قابل کنترل ، به منظور فیلتر کردن محتوای مزاحم در صفحات وب همچون بنرهای تبلیغاتی ، کدهای ردیابی و … است. همانطور که می دانید در هنگام بازدید از یک وب سایت اینترنتی ، از حجم و فضای اینترنت شما کاسته می شود ، هرچه این صفحات سنگین تر باشند ، حجم مصرفی نیز افزایش می یابد. تصور کنید با مراجعه به یک وب سایت پر از تبلیغات سنگین ، حجم بزرگی از پهنای باند ود را به شکلی کاملا بیهوده از دست بدهید ! Adguard به منظور جلوگیری از این اتفاق ، قادر است انواع تبلیغات مزاحم اینترنتی در قالب ها و اشکال مختلف را مسدود ساخته و امکان گشت و گذاری امن را برایتان در فضای اینترنت فراهم آورد.

Adguard تمامی تبلیغات مزاحم را حذف می کند ، از بارگذاری شدن صفحات وب خطرناک جلوگیری می کند و به هیچ سرویس یا اپلیکیشنی اجازه نمی دهد که فعالیت های شما را تحت نظر بگیرد. امروزه یکی از روش های نفوذ به سیستم های کامپیوتری ، استفاده از ضعف های امنیتی کاربران در حین بازدید از وب سایت های مختلف است. نرم افزار Adguard جلوی بسیاری از حملات اینترنتی همچون فیشینگ را با یک دیتابیس قدرتمند می گیرد و حریم خصوصی شما را تا حد بسیاری تأمین می نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Adguard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Adguard Premium :

– حذف تبلیغات و از بین بردن کدهای مخرب جهت ردیابی فعالیت کاربران

– بررسی صفحات وب به منظور اطمینان از عدم رویداد حملات فیشینگ

– سادگی در استفاده با کنترل های آسان

– کاهش مصرف حافظه و استفاده بهینه از منابع سخت افزاری

– نمایش خطرات احتمالی در حین بازدید از وب سایت ها

– امکان استفاده از فیلترهای شخصی کاربر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR