دانلود Fresh – Icon Pack 1.2.3 – مجموعه آیکون های زیبا برای اندروید

دانلود Fresh - Icon Pack 1.2.3 - مجموعه آیکون های زیبا برای اندروید

 

دانلود Fresh – Icon Pack برای اندروید

| مجموعه آیکون های زیبا برای اندروید |

 

Fresh – Icon Pack 1.2.3 بسته ای جدید ، شیک و فوق العاده منحصر به فرد برای زیباسازی گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. ایا شما هم از ظاهر یکنواخت و خسته کننده گوشی یا تبلت خود بیزار هستید؟ حقیقت این است که هرچقدر هم که رابط کاربری دستگاهتان زیبا باشد ، هرازگاهی لازم است تغییراتی را در آن ایجاد کنید تا حس و حال یکنواختی از آن دور باشد. به عنوان مثال یکی از روش های ایجاد این تغییر و تحول ، استفاده از لانچرهای موجود در مارکت های اندرویدی است. یک راه دیگر ، استفاده از آیکون پک هایی است که در وب سایت یاس دانلود به صورت رایگان خدمتتان معرفی می کنیم ! پکیج آیکون Fresh – Icon Pack با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد که شما می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وبسایت ما دانلود کنید !

مجموعه آیکون های موجود در Fresh – Icon Pack ، کاملا دوباره طراحی شده و دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد هستند ، تنها کافیست با دانلود و نصب این پکیج ، این مجموعه را بر روی پوسته فعلی دستگاه اندرویدی تان اعمال کرده و پس از آن شاهد تغییر جذاب در محیط گوشی تان باشید. این مجموعه آیکون به طور کامل با انواع لانچرهای معروف از قبیل Nova, Apex, Action, Smart, Aviate, Trebuchet, Next, Atom, KK, Solo, Lucid, Inspire, Nine, ADW, Holo, GO, TSF, Themer و … سازگاری کامل داشته و می توانید با استفاده از آن ، حال وهوایی بسیار جذاب را در گوشی یا تبلت خود به وجود آورید. هم اکنون می توانید نرم افزار Fresh – Icon Pack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fresh - Icon Pack1 Fresh - Icon Pack2 Fresh - Icon Pack3 Fresh - Icon Pack4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR